کد خبر 1855
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

کوچ آهن‌فروشان قم به شهرک صنوف مزاحم

کوچ آهن‌فروشان قم به شهرک صنوف مزاحم

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: تاکنون مشاغل حوزه آهن‌فروشی و حدود ۱۸۰ واحد در حوزه آهنگری و در و پنجره‌سازی به شهرک صنوف منتقل‌ شده‌اند.

به گزارش آهن‌نیوز، علی‌رضا مظفری، مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری قم صحه گذاشتن بر فعالیت صنوف مزاحم و آلاینده در حریم شهری، تصریح کرد: شهرداری قم به همین منظور دو شهرک تخصصی خودرویی و صنوف را برای ساماندهی مشاغل مزاحم احداث کرده است.

وی افزود: مسولیت سامان‌دهی صنوف مزاحم که قانون بر عهده شهرداری گذاشته در ساختار مجموعه مدیریت شهری بر عهده معاونت خدمات شهری و مشخصاً جزو تکالیف سازمان میوه و تره بار نهاده شده تا با احداث شهرک‌های تخصصی این صنوف مزاحم و آلاینده را به مکان‌های استاندارد خارج از شهر منتقل کند.

مظفری خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۸۰ واحد در حوزه آهنگری و در و پنجره‌سازی که پیش‌ از این مزاحمت‌هایی زیادی برای شهروندان به وجود می‌آورد به شهرک صنوف منتقل‌ شده است؛ ظرفیت این شهرک هزار و ۶۰۰ واحد است.

وی افزود: علاوه بر مشاغل حوزه آهن‌فروشان، مشاغل وابسته به صنعت ساختمان نیز به این شهرک تخصصی منتقل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری قم، یادآور شد: برای موفقیت در انتقال صنوف مزاحم به شهرک‌های تخصصی باید همه دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =