کد خبر 1864
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

صادرات شمش فولاد از بستر بورس کالا / ۱۰ هزار تن شمش بلوم عرضه می‌شود

صادرات شمش فولاد از بستر بورس کالا / ۱۰ هزار تن شمش بلوم عرضه می‌شود

عرضه شمش‌های فولادی از تالار صادراتی بورس کالا برای نخستین بار فردا(۱۸ آبان) در شرایطی انجام ‌می‌شود، که بدین ترتیب ۱۰ هزار تن شمش بلوم آهن و فولاد ارفع در دو نوبت عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع برای نخستین بار 10 هزار تن شمش فولاد (دو عرضه 5 هزار تنی) در تالار صادراتی بورس کالای ایران را فردا (18 آبان) عرضه می‌کند.

این شرکت قرار است هر کیلو شمش بلوم تحویل Ex Works:EXW (یعنی اینکه فروشنده باید کالا را در محل کار خود یا محل تعیین شده دیگری در اختیار خریدار قرار دهد) را به قیمت 14 هزار و 5.6 تومان و هر کیلو شمش بلوم فوب بندرعباس را با قیمت پایه 14 هزار و 598.5 تومان روی تابلوی عرضه ببرد.

عرضه صادراتی شمش فولاد برای نخستین بار است که در تالار صادراتی بورس کالا اتفاق می‌افتد. عرضه محصول‌های فولادی در بورس کالا با نبشی، ناودانی و میلگرد و از خرداد 1390 صورت گرفته بود.

آهن و فولاد ارفع از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 136 هزار تن آهن اسفنجی و 474 هزار و 500 تن شمش بلوم در تالار محصول های صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه و موفق به فروش 70 هزار تن آهن اسفنجی و 419 هزار و 500 تن شمش بلوم خود در تالار مذکور شد.

بر اساس این گزارش، ارزش معاملات آهن اسفنجی فروخته شده این شرکت 517 میلیارد تومان و شمش بلوم بیش از 5.7 همت (هزار میلیارد تومان) بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =