کد خبر 1867
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

گل گهر جواب نکونام را داد

گل گهر جواب نکونام را داد

پس از اظهارات عجیب نکونام درباره عملکرد ضعیف فولاد در نیم فصل اول و همچنین مطرح کردن بحث شادی یک هفته‌ای گل گهری‌ها بعد از برد فولاد، گل گهر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ساعاتی پیش جواد نکونام در اولین گفتگو پس از نتایج اخیر فولاد، به انتقاد از بازیکنانش پرداخت اما در بخشی از این مصاحبه اظهاراتی را در مورد دیدار با گل‌گهر انجام داد و مدعی شد که فولاد باوجود شایستگی شکست خورد و گفت که گل‌گهر بابت این پیروزی دو هفته خوشحال بود.

این اظهارنظر حالا با واکنش تند باشگاه گل‌گهر مواجه شده و این باشگاه در بیانیه‌ای نکاتی را نوشته است.

بیانیه گل‌گهر را در ادامه می‌خوانیم:

«در پاسخ به این اظهارات نه چندان محترمانه که البته برای اهالی فوتبال چندان هم ناآشنا نیست، ذکر چند نکته ضروری است:

* قبل از هرچیز به نظر می‌رسد فشار ناشی از نتایج اخیر در باشگاه بزرگ فولاد، آن‌چنان روی ذهن آقای نکونام تاثیر گذاشته که ایشان نام گل‌گهر را به میان کشیدند. در حالی که ما در یک رقابت ورزشی، شرفتمندانه و البته سزاوارانه در اهواز به پیروزی رسیدیم.

* آقای نکونام در حالی از کلمه "شادی" استفاده کرده، که بازیکنان گل‌گهر حتا پس از گلزنی نیز از انجام شادی پس از گل خودداری کردند. کما این‌که بازیکن خوب تیم گل‌گهر، مرتضی تبریزی، بعد از باز کردن دروازه فولاد، نه تنها شادی نکرد بلکه قطره اشکی هم بر صورت و گونه‌هایش لغزید و همین موضوع تیتر بزرگ رسانه‌ها در شب بازی فولاد - گل‌گهر شد. (تصویر این لحظه را نیز به این متن سنجاق می‌کنیم تا این صحبت ما مثل صحبت‌های سرمربی محترم فولاد، یک ادعای صرف نبوده باشد).

* بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر، از جمله بهترین‌ها و میدان‌ دیده‌ترین‌های لیگ برتر ایران هستند و پیروزی‌های این‌ چنینی، آن‌چنان نیازی هم به شادی ندارد. کما اینکه لیگ برتر فوتبال ایران یک رقابت پیوسته و طولانی است و تنها می‌توان در پایان آخرین روز از رقابت‌های این تورنمنت و به شرط موفقیت، به شادی پرداخت. همان‌طور که امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر پس از پیروزی در ورزشگاه فولاد آره‌نا، به گفتن یک خسته نباشید به بازیکنان، اکتفاء کرد و به آنها تاکید کرد که حق شادی ندارند.

* قطعا مسائلی از این دست حکایت از فقدان حرفه‌ای‌گری در فوتبال ایران دارد و گرنه چه نیازی است برای تبرئه خود، چنین صحبت‌هایی را به زبان آوریم. در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای باشگاه بزرگ فولاد در رقابت‌های پیش‌رو و مسابقات آسیایی، باشگاه گل‌گهر تاکید می‌کند که نباید در توجیه یک شکست به هواداران فوتبال، آدرس غلط بدهیم و ذهن آنها را آزرده خاطر کنیم. این چند خط هم صرفا به عنوان توضیح و برای دفاع از حقوق بازیکنان نوشته شد که پس از آنکه تمامی تلاش خود را برای پیروزی تیم‌شان انجام دادند، از حق طبیعی خود (شادی و جشن) گذشتند.»

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =