کد خبر 1871
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

حضور فولادی‌ها در نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور فولادی‌ها در نمایشگاه صنعت ساختمان

افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد برگزار شد.

به گزارش آهن‌نیوز، یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی، در افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان به دلیل ارتباط این صنعت با تولیدات الکترونیکی و نیازمندی‌های سخت افزاری از جمله اسکلت ساختمان بسیار اثرگذار است، به ویژه اینکه مردم و تولیدکنندگان مسکن می‌توانند از این طریق با تولیدکنندگان بخش‌های مختلف آشنا شوند.

وی این صنعت را یک فرصت بسیار خوب برای صادرات استان دانست و تصریح کرد: به دلیل کیفیت و کمیت کالاهای تولیدی در استان و با توجه به نیازمندی‌های کشورهای همسایه این صنعت یک امکان صادراتی و بازرگانی بسیار خوبی را فراهم می‌کند. به علاوه اینکه با توجه به طرح نهضت ملی مسکن نیاز جدی به تولیدات مصالح ساختمانی در کشور وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن چه توسط خود متقاضیان به صورت متمرکز و چه به صورت انبوه‌سازی در سطح کشور، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در استان می‌توانند از این ظرفیت و فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

نظری در خصوص نقش تولیدات صنعت ساختمان استان در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: صنعت ساختمان نقش اصلی و پایه در ساختمان‌سازی دارد. تمام بخش‌ها از صنایع الکترونیک و هوشمند گرفته تا صنایع فولادی با صنعت ساختمان در ارتباط است، پس بنابراین بخش عمده‌ای به عنوان صنعت ساختمان می‌تواند بسیاری از بخش‌های مرتبط را فعال کند و خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در صنعت ساختمان دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =