کد خبر 1889
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

سرمربی هندبال مس کرمان در گفتگو با آهن‌نیوز:

صادقی: این فصل برای قهرمانی آمدیم

صادقی: این فصل برای قهرمانی آمدیم

صادقی سرمربی هندبال مس کرمان گفت: این فصل برای قهرمانی امیدواریم و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، هندبال استان کرمان جزو یکی از بهترین‌های رشته هندبال کشور است  که در این فصل در مقام سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. "حمید صادقی" سرمربی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز ضمن ابراز رضایت از شرایط فعلی تیم و امیدواری به ادامه کار گفت: هدف‌گذاری این فصل مس کرمان به گونه‌ای است که این تیم از لحاظ رتبه جدولی در جایگاه مناسب‌تری نسبت به فصل قبل قرار گیرد، هرچند این فصل با دو رقیب سرسخت یعنی سپاهان و شهید شاملو کازرون این فصل کار سختی پیش‌روی این تیم است.

صادقی در مورد ریشه‌دار بودن هندبال در استان کرمان گفت: هندبال استان کرمان و همچنین مس کرمان همیشه جزو قطب‌های کشور است، اما بدلیل بی‌توجهی‌هایی که در سال‌های اخیر در مورد این رشته ورزشی شده بوده هندبال در این استان کمی دچار رخوت شده بود اما امیدواریم با سرمایه گذاری‌های مناسبی که  در این یکی - دو فصل انجام شده بتوانیم بار دیگر نام استان کرمان و همچنین تیم مس کرمان را بیشتر از قبل در کشور مطرح کنیم.

صادقی در مورد حمایت باشگاه هم اضافه کرد: از حمایت مناسب مدیرعامل و هیِت مدیره قدردانی می‌کنیم،  امیدواریم نسبت به فصل قبل نتایج بهتری را بگیریم و همچنان در این راه حمایت مدیران باشگاه باعث دلگرمی تیمی ما است.

صادقی در مورد شرایط حال حاضر مس کرمان در جدول هم گفت: از شش بازی خود پنج برد و تنها یک شکست را بدست آورده‌ایم، تنها شکست ما هم در مقابل سپاهان، صدرنشین و مدافع قهرمانی این مسابقات بوده است و قبل از پایان نیم فصل اول بازی‌های مستقیم و رودرو در مقابل آنها برای تیم ما سرنوشت‌ساز باشد و با برد در مقابل این دو تیم می‌توانیم به رتبه دوم جدول صعود کنیم، در غیر اینصورت در مقام سوم باقی می‌مانیم.

هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی مس کرمان در مورد کیفیت تیم‌های این فصل لیگ برتر هندبال افزود: شرایط تیم‌های این فصل و کیفیت آنها بسیار بالاست و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت، حتی تیم‌های میانه جدول هم کیفیت مناسبی از خود نشان می‌دهند و کار را برای تیم‌های بالانشین سخت می‌کنند. به همین دلیل ما در تمام بازی‌ها با هدف برد و تمام توان به میدان می‌رویم تا شرمنده هواداران کرمانی نشویم.

صادقی همچنین با اشاره به مسأله بومی‌گرایی و همچنین جوانگرایی در باشگاه مس کرمان گفت: سیاست کلی باشگاه مس کرمان استفاده از بازیکنان بومی و جوان در تمام رشته‌ها است. این فصل ما تنها شش بازیکن غیربومی را در اختیار داریم و مابقی بازیکنان ما از جوانان بومی استان کرمان هستند.

مربی این فصل هندبال باشگاه مس کرمان به  مسایل مالی هم اشاره داشت و گفت: برخلاف بعضی نگاه‌ها از بیرون از این مجموعه، نسبت به همه تیم‌ها تیمی کاملاً متعارف را بسته‌ایم و بر اساس بودجه مشخص شده خریدها را انجام داده‌ایم و به هیچ عنوان در مورد خرید بازیکنان بریز و بپاش مالی نداشته‌ایم.

صادقی در پایان هم گفت: امیدواریم نسبت به مقام فصل پیش که سومی مشترک با ذوب‌آهن بود، این فصل در رتبه بالاتری قرار بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =