کد خبر 1897
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

لیگ برتر فوتسال| دو پیروزی و یک شکست برای صنعتی‌های فوتسال

لیگ برتر فوتسال| دو پیروزی و یک شکست برای صنعتی‌های فوتسال

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال با سه بازی ادامه یافت که در این بازی‌ها هر سه تیم صنعتی این مسابقات به میدان رفتند که حاصل آن دو پیروزی و یک شکست برای این تیم‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، دو تیم صنعتی گهر زمین سیرجان،فولاد زرند کرمان در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و صنایع هرمزگان هم در مقابل حریف قدرتمند خود تن به شکست داد . در همین چارچوب و در مهمترین بازی‌ تیم فوتسال  صنایع هرمزگان میزبان کراپ الوندی بود که برای ماندن در رتبه دوم جدول و حفظ تفاضل امتیاز با صدرنشین فعلی، نیاز مبرمی به این سه امتیاز داشت که توانست  هرمزگانی‌ها را با  نتیجه دو بر یک شکست داده و همچنان در همان رتبه دوم باقی بماند.

در دیگر باری‌های این هفته گهرزمین سیرجان هم میزبان فرش آرای مشهد بود که توانست با شش گل فرش ‌آرای قزوین را در هم بشکند و با سیزده بازی و بیست و دو امتیاز در مکان پنجم بالاتر از دیگر تیم صنعتی، فولاد زرند کرمان قرار بگیرد.

فولاد زرندی‌ها هم در این هفته میهمان کاترین آمل بودند که توانیتند با  با نتیجه جالب سه بر یک میزبان خود تیم شمالی کاترین آمل را شکست داده و با سیزده بازی و نوزده امتیاز جایگاه ششم جدول را از آن خود کند.

در این مسابقات مس سونگون با سیزده بازی و سی‌ و سه امتیاز با دو امتیاز اختلاف با کراپ قزوین در صدر جدول ایستاده است.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =