کد خبر 19
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

نتایج انتخابات انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام شد

نتایج انتخابات انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام شد

با برگزاری مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، ترکیب هیئت مدیره جدید این انجمن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن نیوز، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تاریخ بیستم شهریورماه 1380 با حضور 20 شرکت تولیدکننده فولاد و طبق ماده 131 کانون کارفرمایی و کارگری و تحت عنوان انجمن صنفی تولیدکنندگان فولاد ایران در وزارت کار و امور اجتماعی و به‌منظور ساماندهی فرایند تولید فولاد کشور و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکان بهره‌برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری و تولید و همچنین استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در اینگونه موارد و دفاع از منافع مشروع اعضاء، به ثبت رسید و در سال 1385 با تغییر مصوبه مجمع عضویت این انجمن از وزارت کار به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تغییر یافت.

در تاریخ سی و یکم اردیبهشت‌ماه 1401 با برگزاری مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، ترکیب هیئت مدیره جدید این انجمن مشخص شد. در انتخابات هیئت مدیره، بهرام سبحانی به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین چهره‌های صنعت فولاد کشور، با ۸۰ رأی بیشترین تعداد آراء را به خود اختصاص داد. انتخابات هیئت مدیره انجمن فولاد با مشارکت و حضور حداکثری شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی برگزار شد. میزان مشارکت اعضای انجمن فولاد در این انتخابات ۹۵ درصد بود که این مشارکت حداکثری در ترکیب جدید هیئت مدیره انعکاس یافته و وزن بالای این تشکل بزرگ صنفی و تخصصی را نشان می‌دهد.

در جدول ارائه شده جزئیات کامل آراء اخذشده اعضای اصلی و علی‌البدل در انتخابات هیئت مدیره انجمن فولاد را ملاحظه می‌کنید.

نتایج انتخابات انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام شد

پراکندگی جغرافیایی شرکت‌هایی که نمایندگان آن‌ها به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انجمن فولاد انتخاب شدند، به‌خوبی نفوذ جغرافیایی انجمن فولاد در سراسر کشور را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 19

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =