کد خبر 1910
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

۶۹ میلیون دلار برای طرح کنسانتره سنگ‌آهن زیرکوه

۶۹ میلیون دلار برای طرح کنسانتره سنگ‌آهن زیرکوه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: ۶۹ میلیون دلار برای طرح کنسانتره سنگ آهن زیرکوه مصوب و وارد فاز اجرا شده است.

به گزارش آهن‌نیوز، محسن کوشش‌تبار در بازدید از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۴ استان کشور در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی و ارزآوری تلاش کرده و موفق به جذب سرمایه‌گذار شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از خوش درخشیدن خراسان جنوبی در جذب سرمایه‌گذار نسبت به برخی استان‌های دیگر، ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده در کشور طی سال گذشته ۴۷۹ میلیون یورو بوده که سهم خراسان جنوبی از این میزان، ۸۰۰ هزار یورو بوده است.

کوشش تبار با بیان اینکه توجه به جایگاه خراسان جنوبی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی، آینده بسیار خوبی برای استان‌ می‌بینیم که یکی از شروط آن صدور مجوزهای سرمایه‌گذاران حداکثر ظرف ۴۸ ساعت است، بیان کرد: خراسان جنوبی امسال سه طرح بزرگ سرمایه‌گذاری خارجی مصوب دارد که طرح بزرگ با ۳۰۰ هزار دلار برای برش سنگ‌ها گرانیتی و ۶۹ میلیون دلار برای طرح کنسانتره سنگ آهن زیرکوه وارد فاز اجرا شده است.

وی،‌ همت عالی و بلندنظری را از جمله خصوصیات بارز مردم خراسان جنوبی دانست و گفت: با توجه به فضای استان و فرصت‌های موجود، بدون شک امیدآفرینی‌ از درون اتفاق می‌افتاد.

انتهای پیام/

کد خبر 1910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =