کد خبر 1916
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

جمع‌آوری ریل متروکه منتهی به جمکران

جمع‌آوری ریل متروکه منتهی به جمکران

مدیرکل دفتر فنی استانداری قم از جمع‌آوری ریل راه‌آهن متروکه حدفاصل بلوار امین تا جمکران و تهیه طرح جایگزین خبر داد.

به گزارش آهن‌نیوز، عباس صادقیان مدیرکل دفتر فنی استانداری قم گفت: بررسی وضعیت تصادفات و اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهر قم، اجرای طرح کنترل هوشمند خودروهای فاقد معاینه فنی، جمع‌آوری ریل راه‌آهن متروکه حدفاصل بلوار امین تا جمکران و تهیه طرح جایگزین و بررسی طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم با هدف برنامه‌ریزی جهت ساماندهی ترافیک و حمل‌ونقل درون شهر بخشی از این مصوبات در شش ماههگذشته هستند.

وی با بیان اینکه ۴ جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان برگزار و ۷۰ مصوبه داشته است، عنوان کرد: کمیته فنی این کمیسیون نیز ۱۰ جلسه با ۱۲۰ مصوبه داشته است.

صادقیان با اشاره به مصوبات مهم این کمیسیون، خاطرنشان کرد: بررسی علل وقوع تصادفات در جاده‌های استان و اصلاح هندسی تقاطع حادثه‌خیز روکش آسفالت و خط‌کشی جاده‌های استان، ساماندهی ورودی و خروجی‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی در جاده‌های استان و تأمین روشنایی محل‌های حادثه‌خیز و گردنه‌های برف‌گیر استان بخشی از این مصوبات هستند.

وی از مصوبه شروع پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در جاده سلفچگان تقاطع جاده تفرش یاد کرد و گفت: شروع پروژه چهار خطه کردن جاده پردیسان-ورجان، اقدامات اصلاحی در آزادراه قم-گرمسار از قبیل حفر کانال برای جلوگیری از ورود شترها به جاده و پیگیری امکان برقراری ارتباط تلفنی در تمام مسیر جاده قم-گرمسار از دیگر مصوبات مهم جلسات کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =