کد خبر 1919
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

بررسی وضعیت نماد فولاد در بورس / وعده رئیس سازمان بورس و ناترازی انرژی

بررسی وضعیت نماد فولاد در بورس / وعده رئیس سازمان بورس و ناترازی انرژی

نگاهی به نماد بورسی فولاد نشان می‌دهد؛ بعد از رشد اخیر ناشی از افزایش نسبی قیمت ارز حالا برخی شواهد حاکی از افزایش تمایل به فروش و عرضه در تابلو بورس نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، بعد از رشد اخیر شاخص کل که تقریبا تمامی نمادهای بورسی و فرابورسی را تحت تاثیر قرار داد و برخی نمادها افزایش قیمتی تا حدود 20 درصد را تجربه کردند حالا فعالان بازار سرمایه با نگاه تردیدآمیزی به ادامه روند رو به بالای قیمت‌ها در بازار نگاه می‌کنند. به عقیده کارشناسان موضوع رشد اخیر دست جمعی بازار سهام ناشی از افزایش نسبی قیمت ارز بوده است. حالا بعد از کنترل نسبی قیمت دلار در بازار آزاد برخی شواهد حاکی از افزایش تمایل به فروش و عرضه در تابلو بورس نمایان شده است.

این در حالی است که رئیس سازمان بورس با بیان اینکه بازار سهام ارزان‌ترین بازار کشور است، اظهار کرد: مصوبه ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه و طرح بیمه، این اطمینان را برای سهام‌داران خرد ایجاد کرد که بازار سرمایه برای دولت مهم است و تا یک سال آینده رشد خوبی خواهد داشت.

در زمستان همواره بحث قیمت گاز یکی از ریسک‌های بنیادی حوزه فولاد و پتروشیمی در بازار سهام مطرح می‌شود. در همین راستا مجیدعشقی, رئییس سازمان بورس گفت: از ابتدای کار تدوین لایحه بودجه سال آینده پیشنهادات بورسی مطرح و بندهای لازم نیز در نظر گرفته شده، ضمن اینکه  مجلس شورای اسلامی هم قول همکاری داده است و امیدواریم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ بهتر از سال ۱۴۰۱ باشد.

نگاهی به نماد فولاد نشان می‌دهد هم اکنون و درحالی که حدود یک ساعت از شروع معاملات روز یک شنبه گذشته است، در قیمت 500 تومان و در منفی 2.69 درصد معامله میشود. به نظر میرسد روند نزولی که از یک روز قبلا شروع شده تا مدتی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =