کد خبر 1929
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

ثبت رکورد در شرکت فولاد مبارکه

ثبت رکورد در شرکت فولاد مبارکه

با تلاش مستمر کارکنان فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری تاکنون برای کاهش مصارف نسوز با ثبت رکورد ۵.۹۲ کیلوگرم بر تن مذاب در مهرماه سال جاری به بار نشست.

به گزارش آهن‌نیوز، غلامرضا کمالی، مدیر مرکز تعمیرات نسوز فولاد مبارکه گفت: با تلاش مستمر کارکنان فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری تاکنون برای کاهش مصارف نسوز با ثبت رکورد ۵.۹۲ کیلوگرم بر تن مذاب در مهرماه سال جاری به بار نشست.

کمالی اضافه کرد: رکورد قبلی ۶.۱۵ کیلوگرم بر تن مذاب و مربوط به فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش حداکثری مواد اولیه به‌ویژه انواع نسوزها در قیمت تمام‌شده محصولات نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، گفت: در راستای پیگیری مدیریت مصارف نسوز طبق شاخص‌های جهانی و ارتقای کیفیت این مواد، متناسب با افزایش و نیاز تولید، اقدامات متعددی از طرف مرکز نسوز و کارکنان آن در حال پیگیری و اجراست که یکی از نتایج چشمگیر آن ثبت رکورد مذکور است.

به گفته مدیر مرکز تعمیرات نسوز فولاد مبارکه کسب این رکورد ارزشمند به لطف خداوند متعال، حاصل تلاش و تعهد کارکنان سخت‌کوش مرکز تعمیرات نسوز و پیمانکاران مرتبط، تعامل و همکاری مؤثر واحدهای تولیدی و تعمیراتی ناحیه فولادسازی، اجرای صحیح دستورالعمل‌های بهره‌برداری، بازرسی‌های مداوم تجهیزات و همچنین همکاری واحد خرید مواد مصرفی در تأمین مواد نسوز باکیفیت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =