کد خبر 1947
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

لیگ یک فوتبال| "بحران در چادرملو"

لیگ یک فوتبال| "بحران در چادرملو"

تیم فوتبال چادرملوی یزد که یکی از تازه واردها در فوتبال داخلی است دچار بحران داخلی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، چادرملوی یزد یکی از تازه واردهای فوتبال ما است. چادرملویی‌ها  سابقه فعالیت در رشته‌هایی مانند بدمینتون و فوتبال ساحلی و چند رشته دیگر را داشتند، این فصل با خرید امتیاز قشقایی شیراز در لیگ یک کشور حاضر شدند. یزدی‌ها که خاطرات خوبی با تیم فوتبال شهید قندی که در حال حاضر در لیگ دو کشور حضور دارد را تجربه کرده بودند، امیدوار به تکرار خاطرات خوش این بار با چادرملو بودند. تیم متمولی که حتی پیش فصل خود را در کرج گذراند.

انتخاب سعید اخباری که فصل قبل در سایپا ناموفق بود و قبل‌تر از آن در تیم‌های مانند ماشین سازی ناکام نشان داده بود در ابتدا انتخاب بدی بر اساسِ دیدگاه میدان دادن به جوانترها در این عرصه نشان نمی‌داد اما ظاهرا این نگاه حداقل در این زمان با شکست مواجه شده چرا که رتبه چهاردهم در جدول از سیزده بازی با تنها کسبِ یازده امتیاز اصلا در فراخور وضعیت این تیم نیست ونشان دهنده عملکرد ضعیف این تیم است.

تیمی که بر اساسِ شنیده‌های موثق از لحاظ پرداختی چهل درصد قراردادهای بازیکنان خود را تا لحظه نوشتن گزارش پرداخت کرده است و از بُعد لجستیکی هم مشکلی را در خود نمی‌بیند حالا در حقیقت در حال دست و پا زدن در انتهای جدول است.

به نظر می‌رسد شرایط کادرفنی این تیم، شرایط مناسبی نیست، و به قول فوتبالی‌تَرها پوست خربزه زیر پای سرمربی تیم قرار دارد.

از گوشه و کنار باشگاه هم خبر می‌رسد که مدیرعامل جوان و تازه وارد در این باشگاه هم تمایل زیادی به همکاری با اخباری ندارد اما دلیل اصلی عدم قطع همکاری نحوه بستن قرارداد این مربی با این باشگاه است که در صورت اخراج چادرملو باید غرامت سنگینی را به سرمربی پرداخت نماید.

انتصاب محمدنصرتی به عنوان مدیرفنی چادرملو هم می‌تواند یکی از دلایل فشار روی سعیداخباری و همچنین نشان از عدم تمایل مدیریت این باشگاه به ادامه همکاری با این مربی باشد.

به نظر می‌رسد با باخت دو بر صفر خانگی  مقابل شمس‌آذر قزوین فضای ملتهبی داخل باشگاه مستولی باشد و این تیم در بحران عجیبی فرو رفته است. اخباری یک هفته دیگر و تنها یک بازی تا تعطیلات نیم‌فصل زمان دارد تا در خارج از خانه بتواند شرایط و اتمسفر حاکم را به نفع خود تغییر دهد در غیر اینصورت به نظر می‌رسد شرایط سختی برای ادامه کار در این باشگاه حکم فرما باشد.

انتهای‌پیام/ ااف.ک

کد خبر 1947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =