کد خبر 1953
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

گزارش تولید هفت ماهه فولاد مبارکه

گزارش تولید هفت ماهه فولاد مبارکه

عملکرد هفت ماهه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در رابطه با سایر محصولات حاکی از آن است که این شرکت در مدت مورد نظر ۸۸۸ هزار تن تولید کرده و ۵۰۵ تن را مورد معامله قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بررسی عملکرد صنایع بزرگ فولادی کشور در هفت ماه نخست سال جاری نشان می‌دهد که با وجود اعمال محدودیت‌های ناشی از مصرف برق و سایر مشکلات موجود در این صنعت توانستند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهند، به طوری که آمار تولید و فروش برخی از محصولات شرکت‌هایی همچون فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و فولاد خراسان گواه این ادعا است و این شرکت‌ها روند رو به رشدی را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده در سایت کدال میزان تولید محصولات نورد گرم فولاد مبارکه ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تن برآورد شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با میزان ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار تن با افزایش ۲۳ درصدی مواجه بوده است. میزان فروش محصولات (نورد) گرم این شرکت در هفت ماه نخست سال جاری کمتر از میزان تولید گزارش شده و چیزی حدود ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار تن را مورد معامله قرار داده و نسبت به هفت ماه نخست سال گذشته ۳۳ درصد افزایش را به ثبت رسانده است. همچنین میزان فروش داخلی محصولات نورد گرم این شرکت در دوره هفت ماهه سال ۱۴۰۰، ۲ میلیون و ۳۷ هزار تن برآورد شده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بخش تولید محصولات نورد سرد روند تقریباً مشابهی با سال گذشته را در پیش گرفته است، به‌طوری که در هفت ماه نخست سال گذشته ۸۶۲ هزار تن از این محصول را تولید کرده بود و در مدت مشابه در سال جاری به ۸۴۷ هزار تن رسانده است. این شرکت توانست در دوره مورد بررسی ۸۵۱ هزار تن محصولات نورد سرد را به فروش برساند که در مقایسه با فروش ۸۴۳ هزار تنی در دوره هفت ماهه سال گذشته افزایش ۹/ ۰ درصدی را گزارش می‌کند.

عملکرد هفت ماهه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در رابطه با سایر محصولات حاکی از آن است که این شرکت در مدت مورد نظر ۸۸۸ هزار تن تولید کرده و ۵۰۵ تن را مورد معامله قرار داده است، به‌طوری که میزان تولید و فروش داخلی سایر محصولات در مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب ۷۷۳ هزار تن و ۴۲۶ هزار تن ارزیابی شده بود و مقایسه این اعداد افزایش ۸/ ۱۴ و ۵/ ۱۸ درصدی در میزان تولید و فروش را گزارش می‌کند. همچنین میزان صادرات سایر محصولات این شرکت در دوره هفت ماهه دو سال پیاپی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۴۶۷ و ۱۶۹ هزار تن بوده است.

پایان پیام/ف

کد خبر 1953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =