کد خبر 1972
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

سرپرست فوتسال بانوان مس کرمان در گفتگو با آهن‌نیوز:

ما از استعداد بانوان کرمانی بهره بردیم/ جوانگرایی تاوان دارد

ما از استعداد بانوان کرمانی بهره بردیم/ جوانگرایی تاوان دارد

سرپرست فوتسال بانوان مس کرمان گفت: در این چند بازی بدشانسی آورده‌ایم اما به آینده امیدواریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، جواندل سرپرست تیم فوتسال بانوان مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز گفت: از سه بازی دو باخت و یک تساوی کسب کرده‌ایم اما به هیچ عنوان ناامید نیستیم.

سرپرست فوتسال بانوان کرمان در این رابطه ادامه داد: ما از توان صد درصد بومی کرمان استفاده می‌کنیم و جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و قطعاً بابت این جوانگرایی و بی‌تجربگی بازیکنان باید تاوان آن را پس بدهیم.

جواندل همچنان با اشاره به بدشانسی‌ها در این چند بازی گفت: بازی‌ها را با نتایج نزدیک واگذار کرده‌ایم و حتی یک بازی را دقیقا در ثانیه آخر از دست دادیم اما خوشبختانه از لحاظ فنی به آینده این تیم امیدواریم و مطمئناً حرف‌های زیادی در آینده و هفته‌های بعد خواهیم داشت.

خانم جواندل با تشکر از حمایت باشگاه در مورد تیم فوتسال بانوان گفت: مدیرعامل باشگاه کاملاً فوتبالی و روحیه ورزشی دارد و به همه امور این ورزش آگاهی دارد و تا کنون با وجود نتایج ضعیف اما با تمام وجود از ما حمایت کرده‌ است که برای بازیکنان جوان و کادر فنی باعث دلگرمی و امیدواری است.

جواندل در پایان گفت: از لحاظ پرداخت و قراردادها شرایط تیم خوب است و امیدواریم مانند هر سال چند بازیکن به تیم ملی بدهیم و همچنین در جدول مسابقات هم با هدف‌گذاری که کرده‌ایم در جایگاه مناسب قرار بگیریم.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =