کد خبر 1989
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

استفاده از ورق فولادی در خودوهای داخلی

استفاده از ورق فولادی در خودوهای داخلی

­نایب رئیس هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه در تولید خودروهای داخلی از ورق فولادی استفاده می‌شود گفت: خودروهایی که در داخل کشور طراحی و مهندسی شده‌اند، تست تصادف می‌دهند.

به گزارش آهن‌نیوز، امیرحسین جلالی با اشاره به کیفیت خودروهای داخلی و ایمنی آنها، گفت: تمام خودروهایی که در داخل کشور طراحی و مهندسی شده است، تست تصادف را می‌گذرانند به طوری که اکثر آن‌ها در مراکز بین المللی تست تصادف مانند اسپانیا مورد سنجش قرار می‌گیرند.

نایب رئیس هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه در تولید خودروهای داخلی، از ورق فولادی استفاده می‌شود، افزود: در تولید بدنه خودرو، فرآیند پرسکاری، نوع ورق، سختی و نرمی ورق و مواردی از این قبیل اهمیت دارد؛ در تولید یک خودرو اگر به صورت کیفی به این موارد توجه شود، می‌توان از ایمنی بالای خودروها اطمینان حاصل کرد.

جلالی با بیان اینکه قطعه سازان طی چند سال گذشته به دنبال ارتقا کیفیت محصولات تولیدی بوده اند، اظهار کرد: اکنون به جرأت می‌توان گفت کیفیت قطعات تولید داخل نسبت به قطعات وارداتی قابل قبول است؛ با توجه به شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی و تامین مواد اولیه، قطعه سازان تلاش بسیار زیادی انجام داده اند تا کیفیت قطعات در سطح مطلوبی باشد و اکنون می‌توان گفت این قطعات تولیدی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند.

وی همچنین اشاره‌ای به افزایش زیان خودروسازان کرد و افزود: چندسالی است زیان خودروسازان روز به روز روند افزایشی دارد؛ راحت‌ترین و آسان‌ترین راه برای جبران این زیان این است که مدیریت منابع و مصارف خودروسازان دست هیئت مدیره خود خودروسازان باشد، اینگونه خودروسازان خود قیمت را با توجه به بازار رقابتی تعیین و شرایط فروش را مشخص می‌کنند، با توجه به رقابتی بودن به تدریج از رشد زیان کم شده و ساختار خودروسازی اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =