کد خبر 20
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

استاندار لرستان خبرداد

تلاش برای بازگشایی کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد

تلاش برای بازگشایی کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد

کارخانه صدر فولاد سالهاست دچار فراز و نشیب و چالش‌های زیادی شده است اما به گفته استاندار لرستان، این کارخانه تا پایان امسال کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش آهن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد زیویار استاندار لرستان گفت: مشکلات شرکت صدر فولاد به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تمهیدات قبلی در جلسات گذشته و رفع مشکل برق و گاز، موضوع انسداد حساب‌های بانکی این شرکت نیز برطرف شد.

وی افزود: شرکت صدر فولاد بدهی‌هایی به سازمان مالیاتی، بانک‌های ملی، ملت، تجارت، کشاورزی و سپه داشت که با همکاری بانک‌ها بدهکاری این شرکت در حد اختیارات ستاد تسهیل، استمهال شد و قرار است در سال آینده، تقسیط بدهی انجام شود.

وی ادامه داد: سازمان مالیاتی نیز با حداکثر همکاری در پرداخت بدهی و بخشش جرایم آن موافقت کرده است.

زیویار بیان کرد: با توجه به برطرف شدن مشکلات موجود و طبق وعده مدیران شرکت، صدر فولاد تا پایان امسال آغاز به کار خواهد کرد و اشتغال در این واحد تولیدی از طریق اطلاع‌رسانی عمومی اعلام می‌شود.

کارخانه صدر فولاد خرم آباد در زمان فعالیت سالانه ۶۰۰ هزار تُن تولید داشت و سال ۹۶ در برهه‌ای که گفته می‌شد قرار است این میزان تولید ۲.۵ برابر شود نه تنها وعده توسعه کارخانه محقق نشد بلکه مسایلی همچون بدهی‌های بانکی و کاهش تولید، "صدر" را به پایین کشید و دست ۱۸۰ کارگر آن از سفره‌های جمع و جور کارگری هم کوتاه شد.

انتهای پیام/پ.ف

کد خبر 20

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =