کد خبر 2009
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

آغاز تمرینات سپاهانی‌ها زیر نظر مربی پرتغالی

آغاز تمرینات سپاهانی‌ها زیر نظر مربی پرتغالی

تمرینات سپاهانی‌ها زیر نظ مورایس چند روزی است شروع شده و این تیم حالا برای رسیدن به قهرمانی تلاش تازه خود را زیر نظر مورایس شروع کرده است.

به گزارش پایگاه خبریآهن‌نیوز، مورایس یکی از چهره‌های ویژه لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود که به واسطه حضور در باشگاه‌های مطرح اروپایی نظیر اینترمیلان، چلسی، رئال مادرید و کار کردن با ژوزه مورینیو مورد توجه رسانه‌های ایرانی را نیز قرار دارد.

این مربی پرتغالی شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت و توانست پس از شکست استقلال در آزادی و نساجی در نقش جهان سپاهان را به صدر جدول مسابقات هدایت کند ولی از دیدار برابر گل‌گهر که شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند باخت 2 بر صفر نیمه اول را با تساوی 2 بر 2 عوض کنند شرایط برای این تیم دگرگون شد و آنها طی چهار هفته سه تساوی و یک شکست را تجربه کردند و سقوط قابل توجهی در جدول داشتند.

با این حال مورایس که تمام تلاش خود را طی مدت حضور کوتاه در ایران به کار گرفته تا با فرهنگ کشور و همینطور فرهنگ فوتبالی‌اش آشنا شود و این دو موضوع را عاملی مهم برای موفقیت در ایران می‌داند، پس از تعطیلات فیفادی شهریورماه توانست تیمش را به روند صعودی بازگرداند و سپاهان در ادامه و پیش از تعطیلات لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی موفق به کسب 3 پیروزی و 2 تساوی شد تا با 20 امتیاز و در اختیار گرفتن رتبه چهارم جدول رده بندی به استراحت برود.

مورایس پس از پایان هفته یازدهم تمرینات سپاهان را به مدت 20 روز تعطیل کرد و از روز گذشته بار دیگر طلایی پوشان اصفهانی در مجموعه باغ فردوس کارشان را برای حضور دوباره در لیگ برتر البته بدون حضور مورایس و دستیارانش و بازیکنان خارجی آغاز کردند و در تمرین امروز بود که سرمربی سرشناس سپاهانی‌ها بار دیگر تمرینات تیمش را پس از چیزی حدود سه هفته زیر نظر گرفت تا شاگردانش را رفته رفته در خاص ترین فصل فوتبال در دنیا آماده بازگشت به رقابت کند.

مورایس که طی روزهای اخیر یکی از معدود افرادی به شمار می‎رود که به حمایت از کریستیانو رونالدو شاگرد سابقش در رئال مادرید پس از آن مصاحبه جنجالی پرداخته، حالا بار دیگر در مجموعه باغ فردوس کار خود را آغاز کرده و می‌خواهد سپاهان را در مسیر رسیدن به ششمین قهرمانی لیگ برتر که هدف اول او محسوب می‌شود رهنمون سازد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 2009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر زارعی از. اصفان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    انشاالله سیاهان قهرمان می شود
  • اکبر زارعی از. اصفان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    انشاالله سیاهان قهرمان می شود