کد خبر 2016
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

تهران میزبان متافو

تهران میزبان متافو

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، آهنگری و صنایع معدنی با عنوان" ایران متافو"از نهم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آهن‌نیوز، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، آهنگری و صنایع معدنی با عنوان" ایران متافو" با مشارکت بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین فعالان این عرصه تازه‌ترین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، کوره‌های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته را در معرض دید متخصصان و صنعتگران قرار می‌دهند. 

براساس این گزارش؛ نمایشگاه ایران متافو بزرگترین رویداد نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه در زمینه آهن و فولاد، ریخته گری، قالب سازی، آهنگری، ماشین کاری، فلزات غیر آهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی وطرح‌های صنعت و معدن محسوب می‌شود.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان، شناخت رقبا، ارتباط با تأمین‌کنندگان مواد خام، فرصت جذب سرمایه گذار و انعقاد قراردادهای مختلف به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان ۹ تا ۱۲ آذر ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 2016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =