کد خبر 2031
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

سرپرست فولاد هرمزگان: برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم / بعضی تیم‌ها درگیر شرط‌بندی شده‌اند

سرپرست فولاد هرمزگان: برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم / بعضی تیم‌ها درگیر شرط‌بندی شده‌اند

سرپرست فولاد هرمزگان گفت: شرایط تیم فولاد هرمزگان در این فصل خوب است و در نیم فصل برای موفقیت بیشتر تیم، قصد تقویت تیم را داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز،حسین قنبرنژاد سرپرست این فصل فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار با آهن‌نیوز گفت: نزدیک به دوازده سال با تیم شهرداری هرمزگان بودم و این فصل در خدمت فولاد هرمزگان هستم. 

سرپرست با سابقه تیم فولاد هرمزگان با اشاره به شرایط کنونی تیم  فولاد هرمزگان ادامه داد: با کادر فنی و بومی که فصل پیش در این باشگاه حضور داشتند، این فصل را هم ادامه داده‌ایم هرچند در پیش فصل بعضی از دوستان چشم به این جایگاه داشتند و مشکلات زیادی را ایجاد کردند اما در هر صورت توانستیم با همان کادر موفق فصل قبل ادامه دهیم. در حال حاضر هم در کمر جدول حضور داریم و با بردی که در مقابل مس سونگون بدست آوردیم از لحاظ روانی شرایط مناسبی بر تیم حکم‌فرما شده است.

قنبرنژاد در مورد شرایط مالی و پرداختی‌های این فصل گفت: بالای هفتاد درصد تیم ما از همان تیم فصل پیش لیگ سه است که به لیگ دو صعود کردند و توانستیم شاکله این تیم را حفظ کنیم بنابراین پرداختی‌های ما در سطح لیگ دو کاملا معقول است ضمن اینکه برای تقویت تیم زمان زیادی نداشتیم تا برای خرید بازیکنان مدنظر هزینه بالاتری را پرداخت کنیم.

سرپرست این فصل فولادی‌ها در این خصوص ادامه داد: آقای قلعه بانی که از مربیان بومی هرمزگان است بدلایل متعددی زمانی بیشتر از 10 روز را برای آماده‌سازی این تیم نداشت و به همین دلیل هفته‌های اول کمی با مشکل روبرو بودیم اما در نیم فصل دوم قصد تقویت تیم را داریم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل مدنظر سرمربی برسیم.

برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم

قنبرنژاد در مورد هدف گذاری این تیم در این فصل گفت: هدف اصلی ما در ابتدا صعود به لیگ یک بود اما بدلایل مشکلات زمان بندی تیم و از دست دادن فرصت آماده سازی شرایط برای ما دشوار شده است. متاسفانه از مسائلی که در پیش فصل در انتخاب مربی برای تیم‌های هرمزگانی پیش آمد تنها فوتبال هرمزگان ضرر کرد و بعضی از مربیان بدلایل منافع شخصی چوب لای چرخ این تیم گذاشتند و به ضررهای فوتبالی استان فکر نکردند اما در هر صورت ما این فصل برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم.

سرپرست سابق شهرداری هرمزگان و پاس همدان با اشاره به بعضی نتایج در لیگ دو و حتی لیگ‌های بالاتر فوتبال کشور گفت: نتایج در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما نمونه‌های مختلفی در لیگ دو داریم که بازی‌ها فروخته می‌شود و بعضی از تیم‌ها درگیر شرط‌بندی می‌شوند. این اتفاقات در کل فوتبال ما هم در حال افتادن است اما در لیگ‌های پایین‌تر که نظارت کمتر و البته سخت‌تر هم وجود دارد این مسائل راحت‌تر انجام می‌گیرد و کمتر پیگیری می‌شود.

200 میلیون برای اضافه شدن در لیست

قنبرنژاد با اشاره به نتایج و پس از آن محرومیت‌های زیادی که در لیگ دو شکل گرفت گفت: دو سال قبل نتایج عجیبی در دو هفته پایانی بدست آمد که کاملا مشکوک بود. با ورود مقامات قضایی خیلی از دوستان فوتبالی محروم شدند اما هنوز هم در فوتبال ما  این اتفاقات متاسفانه می‌افتد فقط گاهی شکل آن فرق می‌کند. تیم‌هایی هستند که مربیان آنها تنها اجازه جذب هفده بازیکن لیست خود را دارند و باقی بازیکنان آن تیم‌ها را افرادی دیگری در تیم‌ها جذب می‌کنند و از طرفی بازیکنانی هم هستند برای قرار گرفتن در لیست ترانسفر مارکت حاضرند بالای دویست میلیون پرداخت کنند تا صرفا در لیست این تیم‌ها قرار گیرند و با نهایت تاسف در این فوتبال تقاضا و عرضه این مسائل شکل گرفته است.

قنبرنژاد سرپرست فولادی‌ها در پایان گفت: امیدوارم فصل خوبی را با فولادی‌ها در ادامه تجربه کنیم و در نهایت بتوانیم جشن صعود را در این تیم بگیریم، هرچند رقبای سرسختی در حال حاضر در این فصل لیگ دو داریم که باید با آنها رقابت کنیم.

انتهای پیام/ الف. ک

کد خبر 2031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =