کد خبر 2036
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

لیگ برتر بسکتبال؛

بسکتبال| پیروزی بزرگ مس کرمان

بسکتبال| پیروزی بزرگ مس کرمان

تیم بسکتبال مس کرمان با پیروزی شیرینی که در مقابل تیم قدرتمند مهرام به‌دست آورد به ادامه کار امیدوار شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، تیم بسکتبال مس کرمان دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر تیم قدرتمند مهرام موجب شادی هواداران باشگاه مس کرمان شد.

تیم بسکتبال مس کرمان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در سالن شهید تجلی کرمان میزبان تیم مهرام تهران بود که موفق شد در یک بازی نزدیک و نفسگیر در این بازی سخت به پیروزی ۹۰ بر ۸۹ برسد.

تیم مس کرمان در حالی برابر مهرام قرار گرفت که پس از وقفه یک ماهه در مسابقات لیگ برتر، تیم مهرام با وجود بازیکنان ملی پوش خود با تمام قوا برابر مس کرمان به میدان رفت اما شاگردان محمد رضا اسلامی در تیم مس کرمان از همان ابتدای بازی با ارائه‌یک بازی منظم و شاداب حریف قدرتمند خود را غافلگیر کردند.

در حالی که این بازی پا به پا و نزدیک در هر چهار کوارتر دنبال می‌شد گل ثانیه‌های پایانی بازیکنان مس کرمان حکم به برتری این تیم با نتیجه نزدیک ۹۰ بر ۸۹ این تیم داد.

بسکتبالیست‌های مس کرمان با کسب این پیروزی بزرگ و شیرین در جدول بازی‌ها ۱۱ امتیازی شدند تا یکی از دلچسب‌ترین‌های پیروزی این فصل خود را در کرمان کسب کرده باشند.

تیم بسکتبال مس کرمان که متشکل از بازیکنان جوان و عمدتا بومی کرمانی می‌باشد با کسب این پیروزی شایستگی‌های خود را در لیگ برتر بیش از این ثابت کرد و حالا با روحیه هرچه بیشتر کار خود را در این بازی‌ها دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =