کد خبر 2040
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

ثبت بالاترین سرعت ریخته‌گری تختال کشور در فولاد هرمزگان

ثبت بالاترین سرعت ریخته‌گری تختال کشور در فولاد هرمزگان

رئیس ریخته‌گری و ارسال محصول شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با بهینه‌سازی تجهیزات و عملکرد خوب نیروی انسانی خود در واحد ریخته‌گری توانست به بالاترین سرعت ریخته‌گری تختال در کشور به میزان ۱.۶ متر بر دقیقه دست یابد.

به گزارش آهن‌نیوز، علیرضا شهریاری‌پور، رئیس ریخته‌گری و ارسال محصول شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با بهینه‌سازی تجهیزات و عملکرد خوب نیروی انسانی خود در واحد ریخته‌گری توانست به بالاترین سرعت ریخته‌گری تختال در کشور به میزان ۱.۶ متر بر دقیقه دست یابد و از این حیث در شهریور و مهرماه رکوردشکنی کند.

وی در خصوص کسب رکورد تولید ۱۵۳ هزار و ۲۳۲ تن محصول نهایی در شرکت فولاد هرمزگان طی مهرماه، بیان کرد: کسب رکورد تولید در شهریور و مهرماه حاصل عملکرد گروهی در شرکت بوده است و فقط یک واحد در ایجاد این رکورد دخیل نبوده است.

شهریاری پور اضافه کرد: در یک سیستم زمانی که همه اجزا در کنار هم به‌خوبی کار می‌کنند بهترین نتیجه را می‌گیرند. یکی از عواملی که باعث نتیجه گرفتن سیستم می‌شود توجه به جزئیات با بالاترین عملکرد است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در زمینه تولید محصول رکوردشکنی کنیم، باید تمام تجهیزات و کارکنان وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و به کوچک‌ترین جزئیات فولادسازی توجه کنیم؛ ازاین‌رو در فولاد هرمزگان توجه به جزئیات را در دستور کار قرار داده‌ایم و این موضوع یکی از رموز موفقیت شرکت به شمار می‌رود. بررسی جزئیات و چالش‌ها، یافتن ایرادها و حل مسائل، جلوی تکرار مشکلات را در آینده می‌گیرد و به عملکرد بهتر فولاد هرمزگان کمک می‌کند. پس از اینکه تجهیزات بهینه و نیروهای انسانی به وظایف خود عمل کردند، میزان تولید مطابق با ظرفیت اسمی طراحی‌شده کارخانه محقق خواهد شد؛ حتی می‌توان مازاد بر ظرفیت اسمی کارخانه نیز محصول تولید کرد.

بنابر اظهارات رئیس ریخته‌گری و ارسال محصول شرکت فولاد هرمزگان، این شرکت در حوزه ریخته‌گری، چندین عملکرد بسیار خوب از خود برجای گذاشت. یکی از این عملکردها سرعت ماشین در ریخته‌گری است. در این زمینه تلاش کردیم سرعت ریخته‌گری را به حدی افزایش دهیم که بالاترین سرعت و قابلیت ثبت‌شده برای ماشین ریخته‌گری در طراحی اولیه است.

پایان پیام/ 

کد خبر 2040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =