کد خبر 2061
۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

سرپرست آلومینیوم اراک: شرایط‌مان ایده‌آل است / به هیچ بازیکنی بدهکار نیستیم

سرپرست آلومینیوم اراک: شرایط‌مان ایده‌آل است / به هیچ بازیکنی بدهکار نیستیم

حمیدرضا امیدوار سرپرست آلومینیوم اراک ضمن ابراز رضایت از شرایط تیم آلومینیوم در لیگ برتر گفت: با توجه به عملکرد مناسب تیم و مساعدت هیأت مدیره توانستیم پرداختی‌های تیم را در موعد مقرر انجام دهیم و حتی در بعضی موارد از تعهدات داده شده هم جلوتر هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، حمیدرضا امیدوار سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار آهن‌نیوز با اشاره به وضعیت این روزهای آلومینیوم گفت: تمرینات تیم چند روزی است که زیر نظر کادر فنی شروع شده است. قرار است چند بازی دوستانه بر اساس نظر کادر فنی به زودی برگزار شود.

امیدوار با اشاره به شرایط فنی تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: شرایط تیم ایده‌آل است و برای نیم فصل دوم امیدوار هستیم، به خصوص اینکه روند تیم ما در جدول هم خوب بوده و در حال حاضر هم رتبه پنجم جدول را در اختیار داریم.

سرپرست آلومینیوم درباره تقویت تیم از نظر فنی افزود: قطعاً اگر نیازی از طرف کادر فنی احساس شود پیگیر تقویت تیم با نظر کادر فنی خواهیم بود بخصوص که روند تیم بعد از بدشانسی‌های ابتدای فصل رو به پیشرفت بوده و باشگاه تمایل دارد این پروسه پیشرفت حفظ شود. 

امیدوار در مورد شرایط مالی و پرداختی‌های این فصل هم گفت: با توجه به عملکرد مناسب تیم و مساعدت هیأت مدیره کارخانه، باشگاه و همچنین نظر مساعد مدیرعامل و سرمربی توانستیم پرداختی‌های تیم را در موعد مقرر انجام دهیم و حتی در بعضی موارد از تعهدات داده شده هم جلوتر هستیم.

امیدوار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌ملی در جام جهانی گفت: امیدوارم تیم‌ملی در جام جهانی از گروه خود صعود کند، تا دل مردم از این نتایج شاد شود و شور و هیجان دوباره به فوتبال کشور بازگردد.

انتهای پایان/ الف.ک

کد خبر 2061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =