کد خبر 2095
۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

مربی تیم والیبال بانوان فولاد هرمزگان:

هدف‌مان حضور در مرحله پلی‌آف است

هدف‌مان حضور در مرحله پلی‌آف است

مربی تیم والیبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: تلاشمان را می کنیم که حداقل رده ششم جدول را بدست آوریم تا بتوانیم مراحل بعدی را در پلی آف بازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهدیه ضمیری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فولاد هرمزگان در نیم فصل نخست لیگ دسته اول والیبال کشور، افزود: سطح آمادگی تیم بسیار خوب است و برای آغاز نیم فصل دوم و ادامه مسابقات امروز عازم مشهد می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیم فصل نخست خوبی که پشت سر گذاشتیم، توانستیم چند بازیکن را نیز جذب کنیم، عنوان کرد: امیدواریم که بتوانیم در مسابقات پیش رو با موفقیت و دست پر برگردیم.

ضمیری بیان کرد: در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول قرار داریم و تلاشمان را می کنیم که حداقل رده ششم جدول را بدست آوریم تا بتوانیم مراحل بعدی را در پلی آف بازی کنیم.

مربی تیم والیبال بانوان فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: سخت ترین بازی هایمان را در اصفهان داشتیم که با تیم های اول تا سوم جدول بازی کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به شکست هایی که اخیرا داشتیم، جایگاه‌مان تغییر زیادی نکرد از این رو بازیکنان بسیار انگیزه دارند که بتوانند در شش بازی باقی مانده در تیم های صعود کننده به مرحله بعد باشند.

ضمیری تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان روی نقاط ضعفشان بیشتر کار کرده و نقاط قوتشان را بهتر کرده اند و بسیار امیدواریم که بتوانیم نتیجه خوبی را در بازی های پیش رو بدست آوریم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال فولاد هرمزگان از هشتم آذرماه در مشهد به مصاف تیم های الماس جم، نصر امید، سورن پیشگام در آغاز نیم فصل دوم می رود.

انتهای پیام/

کد خبر 2095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =