کد خبر 2116
۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

تلاش برای اعتلای زیست‌بوم فناوری در نمایشگاه ایران متافو

تلاش برای اعتلای زیست‌بوم فناوری در نمایشگاه ایران متافو

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: گروه فولاد مبارکه از گذشته تاکنون برای اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور بسیار تلاش کرده است. از این رو تصمیم گرفتیم تا این در این «ایران متافو» گوشه‌ای از این دستاوردها را به نمایش بگذاریم.

به گزارش آهن‌نیوز، یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در مورد حضور گروه فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران گفت: نمایشگاه ایران متافو یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در سطح کشور با موضوع صنعت متالورژی برگزار می‌شود و به همین خاطر بسیاری از فعالان شاخص این عرصه، در این نمایشگاه شرکت‌ می‌کنند.

وی گفت: به خاطر مزین شدن سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و تلاش‌هایی که گروه فولاد مبارکه از گذشته تاکنون برای اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور انجام داده تصمیم گرفتیم تا این در این نمایشگاه گوشه‌ای از این دستاوردها را به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای مهم این نمایشگاه، ایجاد ارتباط با شرکت‌هایی است که می‌توانند خدماتی فناورانه و نوآورانه را به صنعت فولاد کشور به‌ویژه گروه فولاد مبارکه ارائه دهند و به همین خاطر در تلاشیم تا از این فرصت برای آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و متوسط در این زمینه استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: صنعت فولاد امروز نیازمندی‌های متنوعی را در فرایندهای زنجیره تولید دارد و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور بهترین گزینه برای تأمین این نیازمندی‌ها هستند. بنا داریم تا بخشی از این نیازمندی‌ها را با شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب حوزه فعالیت‌هایشان، در غرفه شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به عنوان یکی از غرفه‌های گروه فولاد مبارکه به اشتراک بگذاریم.

پالیزدار عنوان کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه، برنامه‌ای در قالب تور بازدید مدیران گروه فولاد مبارکه از چند مرکز شاخص زیست‌بوم فناوری و نوآوری تهران طراحی شده تا این عزیزان از آخرین فعالیت‌های این شرکت‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 2116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =