کد خبر 2127
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

سرپرست تیم بسکتبال مس رفسنجان در گفتگو با آهن‌نیوز:

مس رفسنجان بدشانس بود/ شرایط‌مان بهتر می‌شود

مس رفسنجان بدشانس بود/ شرایط‌مان بهتر می‌شود

سرپرست تیم بسکتبال مس رفسنجان با ابراز امیدواری به آینده این تیم گفت: در ابتدای فصل دچار کمی مشکلات و بدشانسی‌ها بودیم که در حال حاضر و بخصوص با بردی که این هفته در مقابل آویژه صنعت مشهد بدست آوردیم شرایط تیم رو به پیشرفت و بهبودی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، سرپرست تیم بسکتبال مس رفسنجان با ابراز امیدواری به آینده این تیم گفت: در ابتدای فصل دچار کمی مشکلات و بدشانسی‌ها بودیم که در حال حاضر و بخصوص با بردی که این هفته در مقابل آویژه صنعت مشهد بدست آوردیم شرایط تیم رو به پیشرفت و بهبودی است.

محمدرضا شایگان در مورد جایگاه فعلی این تیم در جدول و همچنین هدف‌گذاری این تیم در پایان فصل گفت: فصل قبل با بدشانسی با رتبه ششم برای ما به پایان رسید ولی این فصل قطعا در مقام بالاتری از فصل قبل قرار خواهیم گرفت و جایگاه فعلی این تیم در رتبه دهم جدول جایگاه واقعی این تیم در بین تیم‌های حال حاضر جدول نیست.

سرپرست این باشگاه در مورد احتمال تقویت این تیم گفت: از بازیکنان و کادر فنی بادانشی برخورداریم اما اگر کادر فنی صلاح بداند در مرحله پلی آف، تیم را تقویت خواهیم کرد.

وی در مورد هزینه‌های این باشگاه صنعتی گفت: از نظر بودجه نسبت به فصل قبل افزایش خاصی نداشته‌ایم. در مورد هزینه‌ها تمام قراردادهای ما معقول بوده و به هیچ عنوان مبالغ هنگفت و بریز و بپاش مالی نداشته‌ایم و حتی در مواردی بازیکنانی را بخاطر شرایط مالی نتوانستیم جذب کنیم. قراردادهای بازیکنان ما مانند تمام تیم‌های دیگر است  و به هیچ عنوان پرداختی و شرایط مالی خاصی نداریم و حتی از بعضی تیم ‌ها پایین‌تر هم هستیم.

شایگان در پایان گفت: روند تیم کاملا رو به پیشرفت است و هفته آینده هم با ذوب‌آهن به نوعی دربی صنعتی‌ها را برگزار خواهیم کرد و با اعتقادی که به بازیکنان و کادرفنی خود داریم مطمئناً روزهای به مراتب بهتری را با این تیم تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ الف.ک

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

کد خبر 2127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =