کد خبر 2144
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

حمایت شرکت فولاد از هنرمندان خوزستانی

حمایت شرکت فولاد از هنرمندان خوزستانی

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: با مشارکت شرکت فولاد و به منظور ارتقای سطح کیفی عرضه، فروش و معرفی هرچه بهتر توانمندی‌های هنرمندان حوزه صنایع‌دستی تصمیم به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی گرفتیم.

به گزارش آهن‌نیوز، محمدحسین ارسطوزاده، در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره اقوام ایرانی در فرهنگسرای فولاد در اهواز گفت : با توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های مشترکی که پیش از این میان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان با دیگر صنایع و شرکت‌های فعال در خوزستان برگزار شد، در ادامه این مسیر و به منظور ارتقای سطح کیفی عرضه، فروش و معرفی هرچه بهتر توانمندی‌های هنرمندان حوزه صنایع‌دستی، با مشارکت شرکت فولاد، تصمیم به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه خانواده بزرگ فولاد خوزستان گرفتیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، افزود: از آنجایی که در استان خوزستان بالغ بر ۸۰ رشته در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی به فعالیت می‌پردازند، هنرمندان و صنعتگران قابل و صاحب‌نام این عرصه، هر سال در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های محلی، ملی و بین‌المللی متنوعی شرکت می‌کنند که تلاش ما بر این است تا از این ظرفیت موجود در برنامه‌های فرهنگی استان بهره ببریم که یکی از این برنامه‌ها همین نمایشگاه است.

وی با اشاره به حضور فعال هنرمندان دارای نشان ملی در این نمایشگاه، اضافه کرد: استان خوزستان یکی از مناطق ویژه کشور است که در زمینه انرژی، کشاورزی، صنعت و به‌ویژه در حوزه گردشگری دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و از طرفی، وجود شرکت‌ها و صنایع متنوع در این استان یکی از ظرفیت‌های مهمی است که اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان تلاش دارد از این قابلیت ارزشمند در جهت رشد و کمک به حوزه‌های سه‌گانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بهترین بهره را ببرد.

ارسطوزاده تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ها زمینه‌ساز رشد اقتصادی و افزایش امیدواری در میان صنعتگران و هنرمندانی خواهد شد .

جشنواره صنایع‌دستی و اقوام ایرانی خوزستان با مشارکت شرکت فولاد خوزستان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تا ۱۰ آذر در محل منازل سازمانی ۲۰۰ دستگاه، فرهنگسرای فولاد در اهواز برای بازدید عموم شهروندان و خانواده فولاد برپا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 2144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =