کد خبر 2153
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

رشد 90 درصدی تولید کنسانتره در فولاد سنگان

رشد 90 درصدی تولید کنسانتره در فولاد سنگان

معاون بهره‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از رشد 90 درصدی تولید کنسانتره و 14 درصدی گندله تا پایان آبان 1401 خبر داد.

به گزارش آهن‌نیوز، سید علی شمسی‌نیا با بیان اینکه امسال رکوردهای تولید قابل‌توجهی در واحدهای گندله و کنسانتره به ثبت رسیده، ادامه داد: کارخانه گندله‌سازی این شرکت با بیش از ۲۰ درصد از ظرفیت نامی خود فعالیت داشته و تولید در کارخانه کنسانتره‌سازی نیز علی‌رغم وجود مشکلات جاری، از ظرفیت اسمی عبور کرده است.

وی با اشاره به روند روبه‌رشد تولید در این شرکت عنوان کرد: فولاد سنگان در شش ماه نخست سال با وجود مشکلات ناشی از قطعی برق و چالش‌های متأثر از آن، موفق به تولید بیش از 2 میلیون و 300 هزار تن گندله شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد بیش از 14 درصدی داشته است. مطمئنا این رشد تولید در سایه همدلی و همکاری و تلاش برای دست‌یابی به رکوردهای جدید محقق شده است.

شمسی‌نیا اضافه کرد: همکاران توانمند و جهادگر شرکت موفق به ثبت سه رکورد تولید ماهانه گندله شدند که نتیجه این کار گروهی تولید بیش از ۵۸۰ هزار تن گندله در شهریورماه بود. این در حالی است که بیشترین میزان رشد تولید ماهانه در شش‌ماهه اول سال در تیرماه به دست آمد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش داشته است. ضمن اینکه بالاترین رکورد تولید روزانه گندله نیز به ۲۰ هزار و 400 تن رسیده است.

شمسی‌نیا خاطرنشان کرد: فولاد سنگان به‌عنوان عضوی از گروه پرافتخار فولاد مبارکه و تأمین‌کننده بخشی از گندله شرکت فولاد مبارکه با همت تلاشگرانش توانست طی 8 ماه اول سال جاری در تولید کنسانتره و گندله به ترتیب به رشد 90 و 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد که این مهم فقط با همت و تلاش کارکنان جهادگر و پشتیبانی و همراهی مدیریت ارشد این شرکت محقق شده است.

به گفته معاون بهره‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، مدیریت و کارکنان این شرکت بر این باورند که می‌توانند در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برای نخستین بار پس از بهره‌برداری به تولید 5 میلیون تن گندله دست یابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رشد تولید در آبان‌ماه خبر داد و گفت: با تلاش جمعی همکاران در آبان‌ماه نیز با تولید بیش از 245 هزار تن کنسانتره، شاهد رشد بیش از 50 درصدی نسبت به مشابه سال قبل (حدود 171 هزار تن) بودیم.

شمسی‌نیا خاطرنشان کرد: روند تولید در کارخانه گندله‌سازی نیز با تولید بیش از 471 هزار تن در آبان‌ماه همراه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (465 هزار تن) رشد حدود 1.5 درصدی داشته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اتکا بر الطاف الهی و تلاش همکاران، شاهد دست‌یابی به موفقیت‌ها و اعتلای روزافزون شرکت و صنعت فولاد کشور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 2153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =