کد خبر 2204
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

تلاش‌ها برای نجات فولاد شادگان و هفت تپه

تلاش‌ها برای نجات فولاد شادگان و هفت تپه

در ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان مسائل و مشکلات مربوط به فولاد شادگان و فولاد هفت تپه با بانک‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، استاندار خوزستان در ابتدای نشست ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید بر ضرورت پشتیبانی از صنایع در جهت جلوگیری از توقف تولید اظهار داشت: در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به شرکت‌های مختلف از جمله فولاد شادگان و فولاد هفت تپه با بانک‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان بررسی شد و بنا است تا مواد اولیه فولاد هفت تپه را از طریق شرکت‌های داخلی با عرضه خارج بورس براساس مجوز ستاد در تهران تأمین کنیم؛ همچنین بدهی‌های معوق شرکت فولاد شادگان به شرکت گاز تقسیط شد.

خلیلیان عنوان داشت: مشکلات سایر شرکت‌های مواد غذایی، آجرسازی و سیمان نیز در این نشست بررسی شد و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: ۲ مورد از اراضی مرتبط با پادگان‌های نظامی نیز که باید بخشی از زمین آن‌ها در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار گیرد در این جلسه بررسی شد؛ بنابراین موافقت لازم در این راستا دریافت شد تا مصوبات برای ستاد مشترک ارتش ارسال شود و مجوزهای لازم جهت توسعه برخی از شهرک‌های صنعتی در اهواز و دزفول دریافت کنیم.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =