کد خبر 2209
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز در فولاد سنگان

تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز در فولاد سنگان

کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان، در کوران تحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی، تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز را به عنوان بالاترین رکورد تولید روزانه کنسانتره به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد گلی‌پور مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان اظهار داشت: همکاران پرتلاش ما در واحد کنسانتره‌سازی با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز، بالاترین رکورد تولید روزانه کنسانتره در این واحد را به ثبت رساندند.

وی گفت: با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت مصمم است با تولید پایدار و باکیفیت در سال جاری، برنامه تولید ۳.۵ میلیون تن کنسانتره را محقق سازد.

محمد گلی پور با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تابحال است، افزود: همکاران پرتلاش ما توانستند به میزان تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز دست یابند که با لطف خدا و همت مردانه موفق به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه‌اندازی تاکنون شدند.

 وی ادامه داد: کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان، نخستین کارخانه پنج میلیون‌تنی واحد کنسانتره در شرق کشور است که در کوران تحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.

 مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی یادآور شد: با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت مصمم است با تولید پایدار و با کیفیت در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، برنامه تولید ۳/۵ میلیون تن کنسانتره را محقق تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

بالاترین رکورد تولید روزانه کنسانتره در حالی به‌دست آمد که رکورد قبلی تولید روزانه کنسانتره به میزان ۱۸ هزار و ۳۰ تن بوده است.

گفتنی است این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد موردنیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =