کد خبر 2251
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

روایتی از وضعیت بازارآهن در پی فراخوان اعتصاب؛

روند عادی کسب‌وکار در بازار آهن/ کاسب هیچ تمایلی به تعطیلی ندارد

روند عادی کسب‌وکار در بازار آهن/ کاسب هیچ تمایلی به تعطیلی ندارد

با وجود فراخوان برای تعطیلی و اعتصاب سه روزه، اصناف امروز هم مثل دیروز، هیچگونه اعتنایی به این فراخوان‌ها نداشتند و واحدهای صنفی مثل هر روز به کسب و کار عادی مشغول بودند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از شرق؛ در ادامه فراخوان‌های تکراری، اخیراً فراخوانی سه روزه برای اعتصاب و تعطیلی اصناف برای روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر از سوی معاندین صادر شد با این نیت که ‌صنوف مختلف فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.

بررسی‌ها از بازار آهن تهران در روز 16 آذر آذر حاکی از آن بود که بازاریان هیچ توجهی به این فراخوان‌ها ندارند و به کسب و کار خود مشغولند.

حمیدرضا رستگار، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد نیز می‌گوید: فعالان صنف‌ آهن و فولاد و البته سایر صنوف هیچگونه تمایلی به بسته شدن واحدهای صنفی و ناامن شدن فضای کسب و کار ندارند.

به گفته رستگار، طی روزهای گذشته و امروز بازار آهن و فولاد کاملا فعال بوده است و بازاریان نسبت به فراخوان مذکور کاملاً بی‌اعتنا بودند.

وی می‌گوید: افرادی که این فراخوان‌ها را از دور هدایت می‌کنند هیچ درک‌ درستی از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ندارند، فعالان صنفی تمایل به همراهی با اغتشاشگران ندارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد بیان داشت:‌ امروز صنف خرده‌فروشان آهن در نقاط مختلف تهران از جمله جنوب تهران (آزادگان)، غرب تهران (شادآباد) و همچنین در شرق تهران فعالیت داشتند و در نقاط مختلف از جمله ۱۵ خرداد و سایر مراکز تجاری که دفاتر آنها قرار دارد هم دیروز و امروز کاملاً فعال بوده‌اند.

بنابراین گزارش مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن است اصناف امروز بدون هیچ مشکل و محدودیتی، در نقاط مختلف تهران از جمله بازار بزرگ، سبزه‌ میدان، بازار طلافروشان و غیره فعالیت عادی‌ خود را داشتند و به کسب و کار روزمره مشغول بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 2251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =