کد خبر 2252
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

لیگ برتر فوتسال| برد با طعم صدرنشینی مس سونگون

لیگ برتر فوتسال| برد با طعم صدرنشینی مس سونگون

تیم مس سونگون ورزقان با برد در مقابل حریف سیرجانی خود به مقتدرانه در صدر جدول ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، تیم مس سونگون ورزقان امروز میزبان تیم گهر زمین سیرجان بود. این دیدار در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد. فوتسالیست‌ها با رقم زدن یک کامبک رؤیایی ۴-۲ پیروز این دیدار شده و با ۴۲ امتیاز مستحکم‌تر از قبل به صدر تکیه دهند.

باوجود حملات مس در دقایق ابتدایی این تیم حریف بود که توانست به گل برسد. شاگردان تقی پور بلافاصله چهره تهاجمی خود را از سر گرفته و موقعیت‌های پی‌درپی روی دروازه گهر زمین ایجاد کردند. آنها حتی تیر دروازه حریف را هم لرزه درآوردند ولی نیمه اول با همین نتیجه به‌پایان رسید.

در شروع نیمه دوم گهر زمین از غفلت بازیکنان مس استفاده کرده و گل دوم را زد. حمید احمدی در دقیقه ۲۵ بالاخره قفل دروازه حریف را شکست تا نتیجه دو بر یک شود. سه دقیقه بعد با ضربه آکروباتیک پارساپور دوباره تیر دروازه گهرزمین لرزید. سنگ سفیدی در دقیقه ۳۰ حملات ادامه‌دار میزبان را به گل تساوی تبدیل کرد.

شاگردان تقی پور بازهم به بازی تهاجمی و چشم‌نواز خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ با شوت غیرقابل‌مهار سالار آقاپور به گل سوم رسیدند و پیش از پایان کار با گل سنگ سفیدی پیروزی خود را مستحکم‌تر کرده و ۴-۲ از سد حریف گذشتند. مسی‌ها از شانزده بازی با چهل و دو امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر فوتسال تکیه زده‌اند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =