کد خبر 2258
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

مدیر تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

چالش برای تیم بسکتبال ذوب‌آهن / از مسابقات غرب آسیا انصراف نمی‌دهیم

چالش برای تیم بسکتبال ذوب‌آهن / از مسابقات غرب آسیا انصراف نمی‌دهیم

عدم در اختیار داشتن بازیکن خارجی و آسیب دیدگی برخی بازیکنان داخلی، تیم بسکتبال ذوب‌آهن را با چالش‌هایی مواجه کرده با این حال این تیم تصمیمی برای انصراف از مسابقات غرب آسیا ندارد.

به گزارش آهن‌نیوز، به نقل از مهر، ذوب‌آهن یکی از دو نماینده ایران در مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا است که به واسطه نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر صاحب این سهمیه شده است.

البته قرار گرفتن نام ذوب آهن در فهرست هشت تیم شرکت کننده در لیگ وابا با کش و قوس هایی همراه بود اما در نهایت گروه بندی رقابت ها و اعلام برنامه های مقدماتی با لحاظ کردن نام این تیم انجام شد. با این حال همچنان در مورد وضعیت ذوب‌آهن و رقابت قطعی این تیم با شرکت‌کنندگان در غرب آسیا حرف و حدیث‌هایی مطرح است که حتی تا کناره‌گیری احتمالی هم پیش رفته است اگرچه پیمان صداقت مدیر تیم بسکتبال ذوب‌آهن این موضوع را تکذیب می‌کند.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ذوب‌آهن با مشکلاتی به خصوص در ترکیب تیم مواجه است با این حال قصدی برای کناره گیری از لیگ وابا نداریم. تا به امروز بنای کارمان حضور قطعی در این رقابت ها بوده است به خصوص که در گروه بندی هم قرار گرفته‌ایم. خیلی از اقدامات‌مان هم در راستای حضور بهتر و نتیجه‌بخش تر در مسابقات است.

مدیر تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه این تیم برای فصل جاری لیگ برتر موفق به جذب بازیکن خارجی نشد، خاطرنشان کرد: این موضوع مشکلاتی را برای مان ایجاد کرده است. شرایط حضور در لیگ وابا هم با لیگ داخلی متفاوت است و واقعا باید بازیکن خارجی در اختیار داشت اما این مسئله مانع حضورمان نمی شود. کناره گیری از لیگ وابا صحت ندارد و قصد داریم حتما در این رقابت ها شرکت داشته باشیم.

صداقت با تاکید بر اینکه تیم بسکتبال ذوب آهن توسط مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه به طور کامل حمایت می شود، تصریح کرد: این حمایت ما را دلگرم تر می کند به خصوص اینکه نتایجی هم داشته است. به خاطر مشکلاتی که در ترکیب با آن مواجه بودیم، محمد حسین جعفری را از آمریکا به ایران آوردیم تا بتوانیم از حضورش در کنار دیگر بازیکنان استفاده کنیم. جعفری چند روزی است که کارش را با تیم آغاز کرده است.

وی ادامه داد: جذب بازیکن خارجی هم در برنامه است. در یک مرحله نتوانستیم از رایزنی ها در این زمینه نتیجه بگیریم اما قطعا آن را دنبال می کنیم. اولویت مان هم جذب بازیکن از آمریکا است اما اگر گزینه مناسبی پیدا نکنیم با دیگر کشورها وارد رایزنی می شوم. البته تاکید می کنم هدف اصلی از تقویت ترکیب تیم برای ادامه دیدارهای لیگ برتر است اما از نتایج آن در غرب آسیا هم بی بهره نمی مانیم.

مدیر تیم بسکتبال ذوب آهن در عین حال شرایط حضور همزمان در لیگ برتر و لیگ وابا را سخت عنوان کرد و گفت: اینکه پنجشنبه در غرب آسیا و دوشنبه ها در لیگ داخلی رقابت داشته باشیم خیلی فشرده است و قطعا تاثیرات خوبی ندارد به خصوص با توجه به مسافت ها و شرایط پروازی، حتما برای دیگر نماینده ایران در غرب آسیا (شهرداری گرگان) هم این شرایط فشرده ایجاد خواهد شد. بهتر بود فدراسیون بسکتبال فکری به حال ما می کرد تا مجبور نشویم در طول هفته مدام در رفت و آمد باشیم و به صورت فشرده بازی کنیم.

صداقت همچنین آسیب دیدگی سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی را یادآور شد و گفت: مصدومیت این دو نفر از مشکلاتی است که این روزها با آن مواجه هستیم. احتمالا مشایخی و کاظمی را در دیدار امروز هم در اختیار نداریم اما با مساعد شدن وضعیت آنها، قطعا شرایط کلی تیم بهتر می شود.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =