کد خبر 226
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

گنجشک درنده و پشت پرده‌ی حمله به صنایع فولادی ایران

گنجشک درنده و پشت پرده‌ی حمله به صنایع فولادی ایران

گروه هکری گنجشک درنده که به ادعای بسیاری از سوی موساد پشتیبانی می‌شود، مسئولیت حمله سایبری به صنایع فولادی ایران را پذیرفت.

به گزارش آهن‌نیوز، از دیروز صبح که خبر حمله‌ی سایبری به کارخانه‌های فولاد کشور در فضای مجازی منتشر شد، بازار شایعات مختلف داغ بوده و عدم اطلاع‌رسانی دقیق از ابعاد ماجرا هر لحظه بر ابهامات افزوده است.

در تازه‌ترین اتفاقات حاشیه‌ی این حمله‌ی سایری نام گروه هکری گنجشک درنده به میان آمده است، چراکه این گروه در ویدئویی ادعا کرده که پشت این حمله قرار داشته و لحظه‌ی بروز اتفاق را نیز نشان داده است.

بااین‌حال پیگیری‌های خبرنگار آهن نیوز حاکی از آن‌که این ویدئو به‌هیچ‌عنوان مربوط به خط تولید فولاد خوزستان نیست و فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعه نیز هنوز واکنشی به این ویدئو نداشته‌اند.

اما سؤالی که در شرایط فعلی افکار عمومی را به خود درگیر کرده این است که گروه هکری گنجشک درنده از کجا سر درآورده و به چه سازمانی وابسته است؟

تحقیقات آهن‌نیوز نشان می‌دهد که این گروه همان گروهی است که در آبان سال 1400 جایگاه‌های سوخت و بیلبوردهای تبلیغاتی درون شهر را در بسیاری از استان‌های کشور موردحمله سایبری قرار داد و بسیاری از تحلیل‌گران از ارتباط این گروه با موساد سخن به میان آورده‌اند.

گنجشک درنده و پشت پرده‌ی حمله به صنایع فولادی ایران

پایان پیام/ پ م

کد خبر 226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =