کد خبر 2283
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

سرمربی والیبال مس سونگون در گفت‌وگویی با آهن‌نیوز:

حضور خطیبی در باشگاه مس غنیمت است/ چادرملو، سپاهان و گل‌گهر رقیبان اصلی‌اند

حضور خطیبی در باشگاه مس غنیمت است/ چادرملو، سپاهان و گل‌گهر رقیبان اصلی‌اند

سرمربی والیبال مس سونگون در گفت‌وگویی با آهن‌نیوز گفت: برای قهرمانی می‌جنگیم و قطعاً نتیجه خواهیم گرفت. سطح بازی‌ها بالاست و شرایط صعود قطعاً پیچیده خواهد بود.

به گزارش پیگاه خبری آهن‌نیوز، "عادل بناکار" سرمربی با سابقه والیبال مس سونگون در گفت و گویی با آهن‌نیوز گفت: این فصل در سری A دسته یک والیبال حضور داریم و شرایط به گونه‌ای است که در دو گروه یازده تیمی در حال رقابت هستیم، از هرگروه  چهار تیم بالا می‌آید و به صورت ضربدری در پلی‌آف بازی می‌کنند و از چهار تیم هم دو تیم به لیگ برتر والیبال صعود می‌کنند. به همین دلیل کار صعود کمی سخت و پیچیده است اما ما امیدوار به صعود هستیم و در تمام بازی‌ها از ظرفیت‌های لازم و موجود بطور کامل استفاده خواهیم کرد.

بناکار در مورد شرایط حال حاضر تیم نیز گفت: در حال حاضر شرایط تیم ما مناسب است و در رده دوم بعد از نصر تهران  قرار گرفته‌ایم. در حال حاضر 9 بازی را  برده‌ایم و چهار باخت داریم و در جدول هم درمکان دوم هستیم و به دلیل اینکه در والیبال هر برد سه امتیاز دارد و اگر بازی پنج گیم شود دو امتیاز به تیم برنده داده می‌شود. به همین دلیل کار در امتیازگیری و جمع‌آوری امتیازات سخت است.

پیشکسوت والیبال کشور در ادامه گفت: مانند همه تیم‌ها به صعود امیدواریم و از این هدف کوتاهی نخواهیم کرد بخصوص اینکه در سال اول تیم‌داری مس سونگون هستیم و تمایل داریم پرقدرت در میادین حاضر شویم ضمن اینکه باشگاه هم از هر نظر به مجموعه والیبال کمک کرده است.

بناکار در مورد شرایط مالی هم گفت: در مورد شرایط مالی تا امروز هیچ مشکلی نداشتیم و خواسته‌های ما کاملاً برآورده شده است و بخصوص در این شرایط سخت اقتصادی قدردان مسئولین هستیم و از  کمال قدردانی را از این بزرگوران داریم.

مربی باسابقه وایبال کشور ادامه داد: بحث بومی بودن بازیکنان بخصوص در تیم های شهرستانی بسیار مطرح است اما باید دقت کنیم که در ورزش حرفه‌ای برد و قهرمانی را از ما انتظار دارند نه صرفاً بومی‌گرایی. خیلی از دوستان ما در تیم‌های دیگر روی این مبحث پافشاری دارند که نکته مهمی هم است اما در نهایت باید نتیجه‌گیری هم در کنار این اتفاق شکل گیرد. در مورد این مقوله می‌توان به تیم‌های پایه هم اشاره کرد و بحث بومی بودن بازیکنان را در آن حوزه بیشتر مورد توجه قرار داد، که در این مورد ما در مس سونگون اینکار را انجام داده‌ایم.

 سرمربی مس سونگون در مورد حضور یک فوتبالی در راس کادر مدیریتی باشگاه هم گفت: اینکه یک مدیر ورزشی در این باشگاه فعالیت می‌کند خودش غنیمت است و جای شکر دارد. چراکه مدیرانی در ورزش کشور ما هستند که اصلاً درک درستی از ورزش ندراند اما آقای خطیبی با اینکه کاملاً فوتبالی است درک متقابلی با ما دارند و در همه زمینه‌ها به تیم ما کمک کرده ‌اند واگر این فصل نتوانیم نتیجه مناسبی را بگیریم ایراد از خود مجوعه ما است و ارتباطی به مدیریت باشگاه نخواهد داشت.

وی در پایان در مورد والیبال این فصل گفت: سطح رقابتها در این فصل بسیار بالاست و در گروه ما نصر تهران رقیب اصلی ما است اما در گروه دیگر سه تیم صنعتی چادرملو،سپاهان، گل گهر سیرجان هم حضور دارند که می‌توانند جزو رقبای ما باشند و کار را برای صعود سخت کنند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =