کد خبر 2290
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

فولاد خوزستان؛

گرشاسبی: از پیشنهاد تیم ملی به نکونام ضرر کردیم

گرشاسبی: از پیشنهاد تیم ملی به نکونام ضرر کردیم

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به احتمال حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی فوتبال گفت: بعید می‌دانم نکونام پیشنهاد احتمالی فدراسیون فوتبال را قبول کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا گرشاسبی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به کسب موفقیت تیم در لیگ کشتی فرنگی، سال آینده نیز در این لیگ تیم خواهیم داشت. خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و تصمیم داریم در این رشته فعالیت کنیم. البته هنوز تصمیمی برای لیگ کشتی آزاد نداریم. امسال نخستین تجربه حضور ما در لیگ بود و بیشتر بازیکنان تیم بومی استان بودند. باید حضور تیم فولاد خوزستان در لیگ رشته‌های مختلف بیش از پیش تقویت شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمی در لیگ کشتی فرنگی داشتیم که ۹۷ درصد آن بچه‌های بومی خوزستان بودند عنوان کرد: به ما پیشنهاد دادند برای دیدارهای رده‌بندی و فینال کشتی گیر خارجی بیاوریم که این کار را صلاح ندانستم زیرا هدف اصلی باشگاه فرصت دادن به کشتی گیران استان خوزستان است.

وی در خصوص برنامه‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان در تعطیلات لیگ برتر نیز گفت: تیم اکنون در امارات است و برنامه‌ریزی و تمرین خوبی دارد. آنان بعد از بازگشت از اردوی خارج کشور در لیگ حضور خواهند داشت و در ادامه به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا اعزام خواهند شد.

گرشاسبی در این خصوص بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی پیش از جام جهانی نیز گفت: این پیشنهاد موجب شد تا ما در چند بازی آسیب ببینیم. الان نمی‌خواهم دوباره به آن بپردازم. امیدوارم دیگر تکرار نشود و مسوولان حرفه‌ای تر عمل کنند.

گرشاسبی این را هم گفت: اگر دوباره به نکونام پیشنهاد مربیگری تیم ملی داده شود فکر نکنم دیگر او قبول کند. البته همه چیز بستگی به نظر خودش دارد.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =