کد خبر 2312
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون مقتدرانه می‌تازد

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون مقتدرانه می‌تازد

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مس سونگون حریف خودرا شش تایی کرد. در راستای همین بازی‌ها گهر زمین سیرجان دومین شکست پیاپی خود را پذیرفت و فولاد زرند ایرانیان هم با چهار گل به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، مس سونگون با یک برد پر گل مقتدارنه همچنان در صدر ایستاد و فاصله خود را با رقبا حفظ کرد. سونگونی‌ها که هفته قبل هم با چهار گل پیروز از میدان خارج شده بودند این هفته هم با یک نتیجه قاطع و با شش گل توانستند مقاومت البرز را در هم بشکنند و با چهل و پنج امتیاز از هفده هفته در صدر جدول بایستند.

فولاد زرند ایرانیان یکی دیگر از تیم‌های صنعتی هم توانست با پنج گل میزبان و حریف قمی خود را با شکست مواجه کند. در همین راستا گهرزمین سیرجان دیگر تیم صنعتی حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال این هفته هم باخت سختی را متحمل شد و با نتیجه چهار بر سه بازی را به میهمان خود کراپ الوند واگذار کرد. سیرجانی‌ها هفته قبل هم با نتیجه چهار بر دو در مقابل مس سونگون تن به شکست داده بودند.

مس سونگونی‌ها از ۱۷ بازی با چهل و پنج امتیاز صدرنشینِ بلامنازعِ این فصل لیگ برتر فوتسال هستند و گهرزمین سیرجان و فولادزرند ایرانیان هم با همین تعداد بازی اما به ترتیب با ۲۸ و ۲۵ امتیاز در مکان‌های پنجم و ششم جدول قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =