کد خبر 2316
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره آهن‌دزد بودند

سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره آهن‌دزد بودند

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری دو نفر سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز با ۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز، سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: در راستای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم در سطح شهرستان تیران و کرون، مأموران گشت یگان امداداین فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود، یک دستگاه خودرو که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن اطراف ساختمان های نیمه ساز بود را مشاهده و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده واحد گشت قصد متواری شدن از محل را داشت که بلافاصله مأموران با هوشیاری و سرعت عمل موفق به توقیف خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقادیر زیادی آهن‌آلات مسروقه از داخل خودرو کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده و سرنشین خودرو پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده به ۸ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ بهرام پور در پایان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس در برخورد با سارقان و مجرمان مخل امنیت جامعه، از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص افراد و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =