کد خبر 2318
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

سرمربی فوتبال مس سونگون در گفتگو با آهن‌نیوز:

مس سونگون برای راهیابی به لیگ یک می‌جنگد/ مدیران غیرورزشی فوتبال تبریز را نابود کردند

مس سونگون برای راهیابی به لیگ یک می‌جنگد/ مدیران غیرورزشی فوتبال تبریز را نابود کردند

سرمربیگری فوتبال مس سونگون با انتقاد از حضور مدیران غیر ورزشی در فوتبال آذربایجان گفت: حضور رسول خطیبی باعث دلگرمی ما شده است چراکه از جنس فوتبال است و ورزشی بودن او هم توانسته به ما و تحقق خواسته‌های ما کمک کند. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ یوسف بخشی زاده مرد کهنه کار فوتبال آذربایجان و بخصوص تبریز که حالا در کسوت سرمربیگری تیم مس سونگون در لیگ برتر فعالیت می‌کند در گفت و گویی با پایگاه خبری آهن‌نیوز، ضمن انتقاد به بعضی از مدیران غیرورزشی که در فوتبال آذربایجان و بخصوص تبریز حضور پیدا کردند و ضربات جبران‌ناپذیری را به این خطه فوتبال‌خیز زدند گفت: تیم‌های ماشین‌سازی و شهرداری تبریز را با قدمت نزدیک به پنجاه سال و شاید بیشتر با تصمیمات غیرفوتبالی از بین بردند و ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند.

یوسف بخشی‌زاده با بیان اینکه فوتبال تبریز مملو از استعدادهای متفاوت است، افزود: روزگاری سه نماینده برای فوتبال آذربایجان در سطح اول فوتبال کشور بود چراکه استعدادهای زیادی در رده‌های مختلف در این تیم‌ها پرورش می‌یافتند اما الان تنها تراکتور نماینده این استان فوتبال دوست است دیگر تیمی از آذربایجان در سطوح بالای فوتبال فعالیت نمی‌کند که همین امر باعث سوختن این استعدادها می‌شود.

سرمربی حال حاضر مس سونگون در مورد این تیم هم گفت: سال اول تیم داری این مجموعه صنعتی است و ما در حال ریشه دواندن در فوتبال هستیم. چراکه اگر هر مجموعه‌ای بتواند در سال‌های اول خود مسیر درست را بپیماید می‌تواند با شکل گرفتن شخصیت خود در آینده حرفی برای گفتن در بالاترین سطح این فوتبال داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تیم‌های خصوصی اضافه کرد: مجموعه‌های خصوصی در این فوتبال می‌آیند و می‌روند و ما امیدواریم مسِئولین مس سونگون از ورود به ورزش و بخصوص فوتبال پشیمان نشوند چراکه مشکلات و معضلات در این فوتبال زیاد است و بخش خصوصی خیلی دچار مشکل می‌شود و متاسفانه در خیلی موارد از حضور در ورزش دلسرد شده و انصراف می‌دهند. امیدواریم فدراسیون و مراجع فوتبال با کمک به تیم‌های خصوصی از مشکلات این تیم‌ها کم کنند و رغبت را برای حضور دیگر تیم‌های بخش خصوصی ایجاد کنند.

مس سونگون جایگزین خلف تیم‌های آذربایجان می‌شود

بخشی‌زاده در مورد تیم تحت نظرخود گفت: امیدواریم مس سونگون جایگزین خلف تیم‌های فوتبال تبریز شود که به خاطرات پیوسته‌اند. بخصوص اینکه در این فصل  از بعد مالی بسیار شرایط مناسبی داریم و باشگاه در این شرایط سخت اقتصادی به تعهدات خود هم عمل کرده‌اند، که جای تقدیر و قدردانی هم از مدیران این تیم دارد.

بازیکن و مربی سابق ماشین‌سازی در مورد مدیرعاملی رسول خطیبی در این فصل گفت: واقعا حضور رسول خطیبی باعث دلگرمی ما است چراکه از جنس فوتبال است و ورزشی بودن او هم توانسته به ما و تحقق خواسته‌های ما کمک کند. 

وی در این رابطه افزود: با اینکه شاهد پیشنهادهایی برای مربیگیری به رسول خطیبی بودم اما آقای خطیبی بخاطر شرایط این تیم قول داد حداقل این فصل تا انتهای کار با ما بماند و اگر از تیم‌های دیگر باشگاه هم سوال کنید مطمئنا شرایط مناسبی با مدیریت آقای خطیبی در حال تجربه هستند که نشان می‌دهد افراد ورزشی و تفکرات آنها چقدر می‌تواند در رشد مجموعه‌ها در ورزش ما تاثیرگذار باشند.

وی گفت: اگر به فکر صعود هستیم نباید در بازی‌ها گاف بدهیم، متاسفانه تیم دیر خریداری شد و ما دوران بدنسازی پیش فصل نداشتیم به همین دلیل در ابتدا شدیدا دچار مشکل شدیم بخصوص که در هفته اول هم ماشین‌سازی در مقابل ما حاضر نشد تا بتوانیم شرایط رسمی از همان ابتدا خودمان را محک بزنیم و بعضی از تساوی و باخت‌ها دقیقا بخاطر این مسائل برای ما رقم خورد، اما نکته امیدوار کننده برای تیم ما این است که هفته به هفته از لحاظ فنی شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم که امیدوارم با اینکه در در صدر جدول ایستادایم اما فریب آن را نخوریم و به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

بخشی‌زاده در پایان نیز گفت: فوتبال، بالا و پایین زیاد دارد و ما برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم، ضمن اینکه ما از لحاظ بازیکنان، یک تیم کاملا بومی را بسته‌ایم و سعی کرده‌ایم با داشته‌های استان پیش برویم و فرصتی به استعدادهای آذربایجان داده باشیم.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =