کد خبر 2336
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

سرمربی بانوان مس کرمان در گفتگو با آهن‌نیوز:

بدشانسی گریبان‌مان را گرفته است / جوانگرایی تاوان دارد

بدشانسی گریبان‌مان را گرفته است / جوانگرایی تاوان دارد

سرمربی بانوان مس کرمان گفت: بی‌تجربگی بازیکنان و بدشانسی‌ها گریبان تیم ما را گرفته که امیدواریم در آینده با استفاده از موقعیت‌ها از این شرایط عبور کنیم و به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، سعیده ایرانمنش مربی با سابقه فوتبال بانوان و سرمربی کنونی بانوان مس کرمان در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار آهن‌نیوز گفت: ما نسل جدیدی در فوتسال بانوان کرمان هستیم و برای این مسئله نیاز به صبر و بردباری بیشتر داریم.

ایرانمنش با بیان این موضوع گفت: در فصل جاری از بازیکنان کاملاً بومی و بسیار جوان استفاده کرده‌ایم، بازیکنانی داریم که با سنین پایین و از لیگ استان به تیم ما اضافه شده‌اند و همین جوانگرایی قطعا تاوان دارد و در حال پرداختن این تاوان هستیم تا برای آینده بتوانیم تیمی قدرتمند را داشته باشیم.

سرمربی فوتسال مس کرمان در رابطه با از دست دادن بعضی از امتیازات در بازی‌ها گفت: بی‌تجرگی و جوانی با چاشنی بدشانسی تا اینجای فصل گریبانگیر تیم ما بوده است اما قطعا با تمرکز بیشتر بازیکنان و مجرب شدن آنها از این مرحله سخت هم عبور خواهیم کرد. لیگ برتر محل پرورش بازیکن نیست اما بعضی از بایکنان ما از لیگ استان این فصل در تیم ماحضور دارند و با سن پایین در حال بازی کردن هستند و ما با همین بازیکنان بی‌تجربه موقعیت‌های زیادی را در بازی‌ها از دست می‌دهیم و امیدواریم با افزایش بار روانی و تجربی، شرایط برای تیم ما بهتر شود.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: با یک تیم بومی قهرمان لیگ یک شدم و پله پله در این فوتسال فعالیت کرده‌ام و هفت سال هم تجربه لیگ برتر را دارم و مطمئن هستم که با تمرکزی که روی کار خود داریم به شرایط ایده‌آل مدنظر خودمان دست خواهیم یافت و بازیکنان و کادر فنی ما به لیاقت و شایستگی خود خواهند رسید.

سرمربی با سابقه فوتسال مس کرمان در پایان گفت: بطور کامل از طرف باشگاه حمایت می‌شویم و این موضوع جای تشکر و قدردانی از مدیریت محترم باشگاه را دارد و امیدواریم در انتهای فصل در مکان مناسب در جدول قرار گیریم.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =