کد خبر 2341
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

در گفتگو با آهن‌نیوز مطرح کرد؛

سرمربی مس سونگون: اتحاد و همدلی رمز موفقیت‌مان است / برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی مس سونگون: اتحاد و همدلی رمز موفقیت‌مان است / برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی مس سونگون گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است، ما تا روز آخر مسابقات برای پیروز شدن به میدان می‌رویم و هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، اسماعیل تقی‌پور ،سرمربی بومی و با سابقه فوتسال مس سونگون در گفت و گو با آهن‌نیوز گفت: مسابقات فوتسال این فصل در سطح بالایی برگزار شده و به همین دلیل کار هیچ تیمی در این فصل آسان نیست چراکه فصل پویای داریم و وضعیت تیم‌ها خیلی باهم تفاوت نمی‌کنند.

تقی پور با اشاره به شرایط مناسب مس سونگون در این فصل ادامه داد: همدلی و اتحاد رمز موفقیت تیم ما بوده است، درکنار این مسئله تلاش بازیکنان تیم و حمایت و پشتیبانی کارد مدیریتی توانسته ما را در اینجای فصل با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دهد.

مربی نام‌آشنای فوتسال مس سونگون در رابطه بازی‌ها ادامه داد: کار برای تیم‌های مختلف سخت شده است، چراکه تیم‌ها از هم شناخت کامل دارند و بر اساس این شناخت در هر بازی حاضر می‌شوند و این مسئله کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است. در هر صورت من به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوار به قهرمانی در این مسابقات هستیم و سعی می‌کنیم همین روند رو به رشد خود را که از ابتدا داشته‌ایم حفظ کنیم وبه هیچ عنوان مغرور نخواهیم شد.

تقی‌پور در مورد جدول و صدرنشینی مس سونگون گفت: تا انتهای فصل هنوز راه باقی مانده و کار سختی داریم و رقابت قهرمانی صد درصد تا روز پایانی ادامه دارد و به هیچ عنوان فریب این اختلاف امتیاز را نمی‌خوریم چراکه نحوه جدول و شرایط امتیازات تیم‌ها به گونه‌ای است که در صورت لغزش هر تیمی امکان جایگزینی تیم‌های دیگر به جای آن تیم در جدول وجود دارد و تیم‌ها به راحتی جایگاه خود را در صورت عدم نتیجه‌گیری از دست می‌دهند.

سرمربی مس سونگون  در ادامه گفت: شاکله تیم ما را بازیکنان تبریزی و ارومیه‌ای و ترک زبان تشکیل داده‌اند و از بازیکنان ملی‌پوش هم در ترکیب خود استفاده می‌کنیم، بطور مثال در همین دوره قبلی هم سه ملی‌پوش به نام‌های سالار آقاپور،حمزه کدخدایی و محمدرضا سنگ سفیدی توسط آقای شمسایی به تیم ملی دعوت شده‌ بودند و در ترکیب تیم ملی حضور داشتند.

سرمربی مس سونگون در مورد نتایج پرگل مس سونگون در هفته‌های اخیر و تیم‌های رقیب گفت: تمام تیم‌هایی که در مقابل آنها به میدان می‌رویم برای ما قابل احترام هستند و ما با تمام قوا به میدان می‌رویم . به همین دلیل بازیکنان ما تمام نکات تاکتیکی را به خوبی در زمین بازی اجرا می‌کنند و این موضوع در کنار مسئله همدلی و اتحادی که اشاره شد  باعث این بردها و نتیجه‌گیری‌های مناسب  شده است.

وی با اشاره به مدیریت مناسب این باشگاه گفت: مدیریت آقای خطیبی بسیار نمونه بوده است و در کل ما مشکل خاصی را این فصل احساس نمی‌کنیم و جا دارد از اینجا از کادر مدیریتی این باشگاه نهایت تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =