کد خبر 2368
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

لیگ‌برتر بسکتبال| دبل مس کرمان در دربی صنعتی‌های استان

لیگ‌برتر بسکتبال| دبل مس کرمان در دربی صنعتی‌های استان

مس کرمان در دربی برگشت لیگ برتر بسکتبال توانست مس رفسنجان میزبان خود را با شکست مواجه نماید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، تیم بسکتبال مس کرمان پیروزی دور رفت خود در رقابت های لیگ برتر برابر مس رفسنجان را در بازی برگشت در زمین حریف تکرار کرد و به یک پیروزی شیرین دست یافت. تیم بسکتبال مس کرمان پیروزی دور رفت خود در رقابت های لیگ برتر برابر مس رفسنجان را در بازی برگشت در زمین حریف تکرار کرد و به یک پیروزی شیرین دست یافت. بسکتبالیست های مس کرمان در چهاردهمین بازی این فصل خود در رفسنجان میهمان تیم مس این شهر بودند که با ارائه یک بازی برتر و پیروزی در هر چهار کوارتر مسابقه در نهایت موفق شدند با نتیجه 68 بر 60 میزبان خود را در این بازی شکست دهند.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم مس کرمان با توجه به اهمیت این بازی و تاثیرگزاری بسیار آن در رتبه پایان فصل آن ها، در این مسابقه با تمام وجود جنگیدند و برابر مس رفسنجان برد شیرین و بزرگی را ثبت کردند.

سروقامتان مس کرمان با این پیروزی 21 امتیازی شدند و تا رده ششم جدول صعود کردند تا بازی هفته آینده خود را روز 28 آذر ماه در کرمان برابر ذوب آهن برگزار نمایند. آقایان کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و سعیدیان معاونت فنی باشگاه با حضور در سالن محل برگزاری بازی از نزدیک شاهد پیروزی بازیکنان تیم مس کرمان بودند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =