کد خبر 2402
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طبعش بلند است؟ / دعوت سلیقه‌ای از رسانه‌های صنعتی!

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طبعش بلند است؟ / دعوت سلیقه‌ای از رسانه‌های صنعتی!

اگر هدف از برگزاری این همایش‌ها و سمینارها، شناساندن ظرفیت‌ها به عده بیشتری از مردم است، این کار نباید معطل به انحصارگرایی در دعوت رسانه‌ها باشد و اگر ما به درستی تصمیم داریم که از جایگاه صنعت و برد رسانه‌ای آن استفاده کنیم باید آغوش‌مان را برای همه یکسان باز کنیم و در غیر اینصورت باید در اهداف اولیه برگزارکنندگان این مراسم شک کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ اولین همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد صبح امروز آغاز شد؛ همایشی که متولیان برگزاری آن یعنی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با طبع بلندش برای پوشش این مراسم از رسانه‌ها به صورت گزینشی دعوت بعمل آورده است و علی‌رغم پیگیری‌های مستمر خبرنگار مجموعه خبری آهن‌نیوز برای حضور در این رویداد صنعتی، هیچ دعوت رسمی از پایگاه خبری آهن‌نیوز صورت نگرفته و حتی اجازه حضور تیم رسانه‌ای آهن‌نیوز به محل برگزاری همایش هم صادر نشده است.  

مجموعه آهن‌نیوز بی‌تردید پوشش رسانه‌ای همایش انرژی در صنعت فولاد را یکی از وظایف خود می‌داند و بر همین اساس نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی نسبت به انعکاس این رویداد اقدام کرده است؛ اما سؤال اینجاست که چه دلیل مهمی وجود داشته که از همه رسانه‌های تخصصی صنعت فولاد و آهن دعوت بعمل نیامده است؟ این رویکرد انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با روح احترام و تجلیل از رسانه‌های صنعتی که اتفاقاً سهم زیادی در بازنشر رویدادها و وقایع این حوزه دارند منافات دارد. 

اگر هدف از برگزاری این همایش‌ها و سمینارها، شناساندن ظرفیت‌ها به عده بیشتری از مردم است، این کار نباید معطل به انحصارگرایی در دعوت رسانه‌ها باشد و اگر ما به درستی تصمیم داریم که از جایگاه صنعت و برد رسانه‌ای آن استفاده کنیم باید آغوش‌مان را برای همه یکسان باز کنیم و در غیر اینصورت باید در اهداف اولیه برگزارکنندگان این مراسم شک کرد. از این دست نمونه‌ها را متأسفانه در سایر مجموعه‌های صنعت فولاد هم می‌توان یافت که سبب ایجاد شک در اهداف متولیان امور شده است.

وقتی که دعوت سلیقه‌ای باشد؛ این شک برانگیخته می‌شود که گویا متولیان این امر بیش از اینکه به فکر انتقال پیام و پیشبرد اهداف باشند در اندیشه برجسته‌سازی غیرمتعارف آنها هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 2402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =