کد خبر 2409
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

لیگ یک فوتبال| تساوی صنعتی‌ها در روز برد چادرملو

لیگ یک فوتبال| تساوی صنعتی‌ها در روز برد چادرملو

در ادامه مسابقات لیگ یک کشور تیم‌های صنعتی در مقابل حریفان خود به میدان رفتند که تنها چادرملو توانست در خانه حریف حریف خود را شکست دهد و دو تیم کرمانی دیگر به تساوی و تک امتیاز رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، بعد از مدتی تعطیل بازی‌های لیگ یک ادامه پیدا کرد و در این میان چادرملو در روند رو به رشد خود به پیروزی دست یافت و مس شهربابک و آرمان گهر سیرجان دو نماینده لیگ یکی به تساوی دست یافتند.

برد ارزشمند چادرملو در تالش

چادرملویی‌ها بعد از چند هفته عدم نتیجه‌گیری توانستند در یک بازی خارج از خانه با دو گل تیم بحران زده چوکای تالش را شکست دهند. در این بازی که با حاشیه‌هایی هم همراه بود شاگردان سعید اخباری توانستند با دو گل علی رستمی و پوریابالی در مقابل یک گل رضا کرملاچعب به پیروزی برسند. چادرملو بعد از برد در بازی جام‌حذفی و صعود در آن بازی‌ها با این برد توانست در جدول چند پله صعود کند و چادرملو با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 15 رساند و تا رده دوازدهم بالا آمد.

یک امتیاز شهربابکی‌ها در یک بازی سخت

در ورزشگاه غدیر مس شهر بابک در یک بازی سخت میهمان استقلال ملاثانی بود. یاران وحید رضایی که شرایط سختی را در تعطیلات سپری کرده بودند، در این بازی سخت با نتیجه تساوی صفر بر صفر  زمین را ترک کردند. شهربابکی‌ها که هفته قبل با نتیجه سه بر صفر انضباطی توانسته بود خیبرخرم آباد را شکست دهد، به تک امتیاز این بازی بسنده کردند تا با بیست و سه امتیاز شانس صعود به رده دوم جدول و هم امتیازی با سایپا را از دست بدهدو در رده ششم جدول قرار بگیرد.

آرمان‌گهری‌ها همچنان در حسرت برد

در دیگر دیدار تیم‌های صنعتی آرمان‌گهر سیرجان در دقیقه نود سه امتیاز را از دست داد و به تک امتیاز بسنده کرد. در این دیدار که سیرجانی‌ها در مقابل ون پارس تیم تازه لیگ یکی شده به میدان رفته بودند. با رقم خوردن نتیجه مساوی یک بر یک در این دیدار، شاگردان شهبا 16 امتیازی شدند تا رتبه یازدهم آنها دست نخورده بماند. این پنجمین بازی پیاپی بدون برد شاگردان شهبا در این فصل است. سیرجانی‌ها این فصل همچنان با مشکل پنجره بسته در این مسابقات دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 2409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =