کد خبر 2433
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

بازداشت بازیکن یک تیم صنعتی در پارتی شبانه

بازداشت بازیکن یک تیم صنعتی در پارتی شبانه

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که این فصل در یکی از تیم‌های صنعتی بازی می‌کند در یک پارتی شبانه بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری ‌آهن‌نیوز، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس  و بازیکن حال حاضر یکی از تیم‌های صنعتی به دلیل حضور در یک پارتی شبانه بازداشت شد. از جزییات این موضوع خبر بیشتری به بیرون درز نکرده است اما بر اساس اخبار موثق وی درحالت نامتعادل و شرایط غیر طبیعی بازداشت شده است. 

سالهاست که در مورد زندگی حرفه‌ای بازیکنان در سطح بالا و ماندگاری آنها و کیفیت ورزشی آنها در ورزش ما صحبت می‌شود بخصوص اینکه پول و شهرت می‌تواند ناب‌ترین استعدادها را اگر مراقبت نشوند به ورطه نابودی بکشد. در فوتبال ما هم کم نبوده چنین ظرفیت‌هایی که بدلیل عدم شکل‌گیری شخصیت ورزشکار راه کج را انتخاب شده و خیلی زود با داشتن تمامی داشته‌های فنی خود نابود شده است.

اما همچنان تیم‌ها و بازیکنان ما با معضل عدم فرهنگ حرفه‌ای دست به گریبان هستند. از طرفی تیم‌هایی که هزینه این بازیکنان را پرداخت ‌می‌کنند در شرایط سخت اقتصادی این روزهای کشور از هر دو طرف در این شرایط ضرر می‌کنند چراکه عدم تعریف مناسب از رفتار حرفه‌ای بازیکن در قراردادها و اینکه بازیکن چه در داخل مستطیل سبز و چه بیرون از آن  در اختیار تیم است و باید دید حرفه‌ای به زندگی شخصی خود داشته باشد نیاز به مدیریت قوی‌تری از طرف باشگاهها دارد. به نظر می‌رسد شدت عمل بیشتر نسبت به چنین جرایمی بخصوص در نحوه بستن قراردادها و لحاظ جرایمی، می‌تواند عامل بازدارنده‌ای برای بازیکنان باشد. با این حال به نظر می‌رسد تنها معیار جریمه نمی‌تواند تاثیر مستقیمی در حفظ بازیکنان داشته باشد و به دلیل عدم داشتن نگاه حرفه‌ای و فرهنگ مناسب برای بازیکنان باز هم شاهد چنین معضلاتی در ورزش کشور و بخصوص فوتبال باشیم.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =