کد خبر 2452
۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

مورایس: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم

مورایس: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم

سرمربی پرتغالی سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان گفت: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم. چرا باید سپاهان و ایران را ترک کنیم.روزی که همه ایرانی‌ها از این کشور خارج شدند ماهم ایران را ترک می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز،ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مدتی بود که در بازی‌های خانگی نتایج خوبی کسب‌ کردیم، برای هر دو تیم بازی فردا مهم است، ما می‌خواهیم جزو ۳ تیم اول باشیم، انتظار یک بازی خوب را داریم و باید دید که چه اتفاقی رقم خواهد خورد، نسبت به بازی فردا حس خوبی دارم.

وی در خصوص احتمال تغییرات در نیمکت سپاهان گفت: دلیلی برای ترک ایران وجود ندارد، اگر روزی همه ایرانیان خواستند این کشور را ترک کنند، من هم این کار را خواهم کرد، در غیر اینصورت دلیلی برای ترک ایران وجود ندارد.

مورایس تصریح کرد: آدمی نیستم که بخواهم از وضعیت و مشکلاتی که در آن حضور دارم فرار کنم، عقیده دارم هر جا مشکلی وجود داشته باشد، می‌توانیم با صحبت این مشکلات را حل کنیم، ما اینجا هستیم تا در کنار هم بر مشکلات غلبه کنیم، به عنوان انسان‌هایی که در این کره خاکی زندگی می‌کنیم، تعامل راه خوبی برای حل و فصل مسائل است.

سرمربی سپاهان در رابطه با تغییراتی که در تیم نفت به وجود آمده و این که این موضوع نکته مثبتی برای سپاهان است یا خیر خاطرنشان کرد: وقتی تغییراتی در تیمی به وجود می‌آید نمی‌توان گفت اتفاق خوبی است، تمرکز ما روی کار خودمان است، از لحظه به لحظه فرصت خودمان استفاده می‌کنیم برای کسب موفقیت، با تغییراتی که در تیم نفت به وجود آمده کاری نداریم و به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی در خصوص غایبان سپاهان برای بازی فردا گفت: خوشحالم همه بازیکنان را آماده در اختیار داریم، سلمانی هفته آینده به جمع ما اضافه خواهد شد، فرناندز نیز اوایل هفته آینده تمرینات را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =