کد خبر 2454
۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

لیگ یک فوتبال| چشم مدعیان به قزوین/ شهربابکی‌ها به سه امتیاز فکر می‌کنند

لیگ یک فوتبال| چشم مدعیان به قزوین/ شهربابکی‌ها به سه امتیاز فکر می‌کنند

در حالی که چادرملو یکی از چهار ضلع تشکیل دهنده تیم‌های صنعتی در این هفته بازی نخواهد داشت سه تیم دیگر صنعتی به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، از سری مسابقات لیگ یک کشور روز یکشنبه چهارم دی ماه سه تیم صنعتی آرمان گهر سیرجان استقلال خوزستان و مس شهربابک برابر حریفان حود به میدان خواهند رفت.

چشم مدعیان در قزوین

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته آرمان‌گهر سیرجان میهمان شمس آذر قزوین یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است که در قزوین قطعا کار سختی را در پیش رو خواهد داشت. قزوینی‌ها با پانزده بازی و سی و یک امتیاز در صدر جدول قرار دارند و دیگر تیم‌ها از جمله مس شهر بابک هم در تعقیب این تیم هستند. از این لحاظ این بازی و نتیجه آن به خصوص اگر به نفع تیم سیرجانی تمام شود در شرایط جدول شدیدا تاثیرگذار خواهد بود و تیم‌های تعقیب کننده هم می‌توانند از عدم نتیجه‌گیری شمس آذر قزوین نهایت سود را برده و خود را به این تیم نزدیک نمایند. سیرجانی‌ها از چهارده بازی، شانزده امتیاز تا اینجای فصل کسب کرده اند و در مقام یازدهم جدول قرار دارند. که در صورت برد در این بازی هم از لحاظ امتیازی دستی به رتبه خود در جدول خواهد کشید و هم از لحاظ شخصیتی هم به عنوان تیمی تاثیرگذار در لیگ یک دیده خواهد شد.

فینال درمیانه جدول

استقلال خوزستان دیگر تیم با پشتوانه صنعتی کشور به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت که در جدول با این تیم هم امتیاز است و برای جدا شدن از اواسط جدول هر دو تیم نیاز به این سه امتیاز دارند تا بتوانند سرو سامانی به رتبه خود در جدول مسابقات بدهند. استقلالی‌ها البته با این برد یک هدف دیگر را هم دنبال خواهند کرد و آن هم از بین بردن سیر نوسانی این تیم از ابتدای فصل تا این هفته می‌باشد. استقلالی‌ها که در آخرین بازی خود با نتیجه بدون گل در مقابل چادرملو در خانه متوقف شده بودند حالا در خانه بدنبال برد می‌گردند تا علاوه بر صعودی که در جام حذفی و در تعطیلات در مقابل داماش انجام داده‌اند در لیگ یک هم به خواسته‌های خود از لحاظ نتیجه‌گیری نزدیک‌تر شوند.

مس شهر بابک به دنبال جبران

اما شاگردان وحید رضایی که یکی دیگر از مدعیان صعود  از لیگ یک هستند هم با دریای بابل بازی دارند، دریای بابل از چهارده بازی، چهارده امتیاز را دریافت کرده اند، بدنبال حداقل امتیاز هم هستند تا بتوانند شرایط خود در جدول مسابقات را بهتر نمایند. اما شهربابکی‌ها هم که هفته قبل را با تساوی بدون گل در مقابل استقلال ملاثانی به پایان برده بودند و از کورس تا حدودی جا ماندند در این بازی خانگی قطعا بدنبال سه امتیاز بازی هستند تا هم جبران هفته گذشته شود و هم از کورس رقابت‌ها بیشتر از این جا نمانند. مس شهربابک از چهارده بازی بیست و سه امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه ششم جدول حضور دارند. یاران وحیدرضایی در این رقابت با رتبه چهارم و پنجم جدول تنها یک امتیاز اختلاف دارند و با تیم‌های رده سوم و دوم هم تنها دو امتیاز فاصله دارند. از این جهت این تیم در این بازی با تمامی ظرفیت‌ها به میدان خواهد آمد تا در صورت لغزش تیم‌های رتبه بالا از این موقعیت استفاده نموده و رتبه خود را در جدول بهتر کند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =