کد خبر 2461
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

سپاهان نفت را به آتش کشید/ گل‌گهر منتظر پرسپولیس ماند

سپاهان نفت را به آتش کشید/ گل‌گهر منتظر پرسپولیس ماند

در هفته‌ای که سپاهان با بر پر گل نفت مسجد سلیمان را برد، فولاد نشان داد که نمی‌تواند یک مدعی واقعی برای کیب جام باشد و شاگردان مهدی تارتار در ریل موفقیت قرار گرفته‌اند و در نهایت ملوان سومین هفته متوالی از تیم‌های صنعتی امتیاز گرفت.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر  فوتبال کشور روز گذشته ادامه پیدا کرد و در این بازی‌ها یک بازی به تعویق افتاد و سپاهان با نتیجه پر گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد. تیم‌های صنعتی هم در این هفته به رقابت با رقبای خود پرداختند.

سپاهان نفت را به آتش کشید

سپاهان با نتیجه چهار بر صفر نفت مسجد سلیمان را در هم کوبید تا خود را در بین مدعیان همچنان جای دهد. مسجد سلیمانی‌ها که با تغییر سرمربی خود و روی آوردن به یک مربی جوان بومی ار لیگ یک انتظار یک بازی انگیزشی را ایجاد کرده بودند در نهایت با چهار گل شهریار مغانلو،محمد دانشگر  و امید نورافکن و گل بخودی مجتبی مقتدایی بازیکن خودی اصفهان را ترک کردند. این دومین باخت با چهارگل خورده در دو هفته پیاپی اینب ازی‌ها است که پس لرزه‌های این باخت ساعاتی بعد با اخراج سه بازیکن از این تیم ، مسجد سلیمان را لرزاند. سپاهانی‌ها با سیزده بازی و بیست و چهار امتیاز به طور موقت به رتبه دوم صعود کردند و به انتظار دیگر دیدارها نشستند. سپاهان هفته بعد بازی‌ها میهمان پیکان خواهد بود.

گل‌گهر بدون بازی در انتظار پرسپولیس

گل‌گهر سیرجان که برای  بازی به اراک سفر کرده بود تا در یک دربی صنعتی در مقابل آلمینیوم اراک به میدان رود به دلیل بارش شدید برف این بازی به روز دیگری معوق شد و حالا سیرجانی‌ها در یک فینال زودرس در هفته بعد بازی‌ها به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. اررکی‌ها هم بریبا هفته بعد میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

فولادی که مدعی نشان نمی‌دهد

فولاد خوزستان در این هفته در اهواز میزبان ذوب‌آهن بود. فولادی‌ها که در بازی قبلی با چهار گل نفت مسجدسلیمان را شکست داده بودند در این بازی هم بدنبال برد در مقابل ذوب آهن هم بودند تا در دو هفته متوالی و کسب شش امتیاز خود را در جدول بکشند. از طرفی هم اصفهانی‌ها هم که شاگردان رحمتی را در هفته گذشته شکست داده بودند به دنبال امتیاز در این بازی بودند تا سیر موفقیت خود را که از بازی‌های دوستانه در تعطیلات آغاز شده ادمه دهند. در این بازی که حوادث زیادی را هم در بر داشت از جمله اخراج بازیکن ذوب آهن در دقیقه بیست و سه نیمه اول،دو تیم به نتیجه بدون گل رضایت دادند.شاید در مقام مقایسه مهدی تارتار و یارانش از این تک امتیاز در اهواز به مراتب راضی‌تر از فولادی‌ها باشند، چراکه آنها از دو بازی سخت با تیم‌های بالای جدول و مدعی مانند فولاد چهار امتیاز را کسب کرده اند و از طرفی فولاد نشان داد که فعلا حداقل توانایی مدعی بودن را ندارد و جواد نکونام هم در کنفرانس خبری بعد از بازی  تیم خود را نیازمند چند بازیکن جدید دانست و چاره کار را در جذب بازیکن جدید دانست.

هفت بازی و تنها چهار گل

مس رفسنجان دیگر تیم صنعتی حاضر در لیگ برتر که در حال حاضر در مقام پنجم جدول با هجده امتیاز ایستاده است در مقابل ملوانی که در دو هفته قبل امتیازات مناسب در مقابل فولاد و سپاهان گرفته بود قرار گرفت. مس رفسنجان در این  شش بازی اخیر خود تنها دو گل خورده و تنها چهارگل را به ثمر رسانده است و در مکان پنجم جدول قرار دارد. این بازی با نتیجه بدون گل به اتمام رسید و به نظر می‌رسد تیم‌های صنعتی فعلا قصد بردن انزلی‌چی‌ها را ندارند و ملوان هم فعلا با این امتیازات در حال شکل دادن شخصیت واقعی خود است. یکی از نکات مثبت مس رفسنجان در این فصل گل نخوردن این تیم است اما مسئله اصلی ادر این عدم گلزنی در اکثر بازی‌ها است و محمد ربیعی باید فکری به حال این معضل تیم خود کند.

انتهای پیام/ الف.ک 

کد خبر 2461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =