کد خبر 2473
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

در روز فرصت سوزی مس شهربابک؛

لیگ یک فوتبال| استقلال خوزستان از نوسان خارج شد

لیگ یک فوتبال|  استقلال خوزستان از نوسان خارج شد

در روزی که تیم‌های صنعتی به مصاف رقبای خود رفتند،آرمان گهر سیرجان به صدرنشین باخت، استقلال خوزستان با برد خوشه طلایی ساوه از میانه جدول فاصله گرفت و مس شهر بابک با تساوی بدون گل از صدر جدول بیشتر از گذشته فاصله گرفت.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، از سری مسابقات لیگ یک و هفته شانزدهم تیم های صنعتی به میدان رفتند که در حاصل آن برد استقلال خوزستان در خانه بود از دست دادن دوباره امتیاز توسط شهربابک‌ها و همچنین شکست سنگین آرمان گهر سیرجان در قزوین با سه گل بود.

استقلال خوزستان برنده فینال میانه جدولی

استقلال خوزستان که با همسایه هم امتیاز خود در جدول یعنی خوشه طلایی یک فینال میانه جدولی را برگزار کرده بود توانست با دو گل این تیم را شکست داده و با بیست امتیاز به لطف شکست استقلال ملاثانی و حریف روبروی خود خوشه طلایی با بیست و یک  امتیاز از پانزده بازی در مکان هفتم قرار گیرد. بدین ترتیب شاگردان سید سیروس پورموسوی توانستند بعد از برد داماش گیلان و حذف این تیم در جام حذفی حالا یک برد دیگر را کسب کرده و نوسان تیمی خود را به فراموشی بسپارد.

فرصت سوزی مس شهر بابک

مس شهر بابک که تا قبل از تعطیلات روند مناسبی را در صدر جدول داشت حالا بعد از تعطیلات در دو بازی متوالی دو تساوی بدون گل را کسب کرده است. شهر بابکی‌ها با این دو تساوی و دو امتیاز از دو بازی  در مکان ششم جدول قرار گرفته‌اند و از رقابت صدر جدول فعلا دور مانده‌اند. مس شهر بابک برای پیوستن دوباره به تیم‌های حاضر در رقابت در صدر جدول لیگ یک نیاز به آرامش بیشتر و امتیاز گرفتن از این بازی‌ها دارند چراکه در نیم فصل دوم قطعا تیم‌ها با تفکرات متفاوت در این بازی‌ها شرکت خواهند کرد و شرایط برای تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. یاران وحید رضایی هفته بعد در یک بازی شش امتیازی در شیراز به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهند رفت.

زور سیرجانی‌ها به شمس آذر نرسید

آرمان گهر سیرجان دیگر تیم صنعتی حاضر در لیگ یک نتوانست در قزوین کاری از پیش ببرد و با سه گل خورده و یک گل زده بازی را به میزبان خود واگذار کرد. آرمان گهر از پانزده بازی با شانزده امتیاز در رتبه دوازدهم جدول ایستاده است و لغزش‌های بعدی این تیم امکان حضور این تیم صنعتی را در بین فانوس بدستان جدول زیاد می‌کند. شاگردان شهبا هفته آینده میزبان استقلال خوزستان هستند یک دربی صنعتی را برگزار خواهند کرد.

در لیگ کشور همچنان شمس آذر قزوین از شانزده بازی و سی و چهار امتیاز در رتبه اول قرار دارد و تیم‌های سایپا و پارس جم جنوبی وبه ترتیب با بیست و هشت بازی و بیست و شش امتیاز به دنبال این تیم هستند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =