کد خبر 2477
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

چهارمین انبار گمرک فولاد مبارکه به بهره‌برداری رسید

چهارمین انبار گمرک فولاد مبارکه به بهره‌برداری رسید

چهارمین انبار گمرک شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ظرفیت نگهداری ۳۵ هزار تُن کالا و مواد اولیه این شرکت در مساحت ۲۰ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، روابط عمومی اداره کل گمرک استان اصفهان به نقل از مدیرکل گمرک اصفهان در مراسم افتتاح این انبار در شهرستان مبارکه افزود: این انبار با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و با گنجایش هزار و ۵۰۰ کانتینر ساخته شده است.

رسول کوهستانی پزوه ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح، هزینه انبارداری و "دمُوراژ" در بنادر را بصورت قابل توجهی کاهش و خدمات بهتر و سریعتری را به فولاد مبارکه و واحدهای تولیدی ارائه می‌دهد.

به گفته وی، گمرکات استان، پنج گمرک تابعه فعال شامل گمرک اصفهان، اختصاصی فولاد مبارکه، اختصاصی ذوب‌آهن اصفهان، کاشان و فرودگاه است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز گفت: این شرکت روزانه میزبان حدود هزار و ۷۰۰ کامیون است که در زمینه حمل مواد اولیه و محصولات تولیدی این شرکت فعالیت می‌کنند.

یاسر طیب نیا با بیان اینکه این شرکت برای سرعت بخشیدن به جابه‌جایی محصولات تولیدی و مواد اولیه خود، بدنبال تقویت شبکه‌ حمل و نقل ریلی و جاده‌ای خویش است، اظهار داشت: سرمایه گذاری‌ و برنامه‌ریزی‌ لازم در راستای ایجاد یک شبکه حمل ترکیبی در حوزه های مختلف ریلی و جاده ای و خدمات مربوط به این حوزه انجام شده است که در ماه‌های آینده، یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 2477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =