کد خبر 2508
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

لیگ برتر فوتبال| تقابل گلزن‌ترین خط حمله با بهترین خط دفاع فصل

لیگ برتر فوتبال| تقابل گلزن‌ترین خط حمله با بهترین خط دفاع فصل

استقلالی‌ها با پانزده گل تا اینجای فصل بهترین خط حمله را به خود اختصاص داده‌اند و در مقابل مس رفسنجان با خوردن تنها چهار گل بهترین خط دفاعی لیگ را دارا هستند.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، مس رفسنجان در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این بازی در کنار دیگر بازی این هفته یعنی پرسپولیس و گل‌گهر می‌تواند تاثیر زیادی رو سرنوشت جدول و همچنین بحث قهرمانی در نیم فصل را داشته باشد. در این بازی قطعا از طرفی استقلالی‌ها انگیزه‌های بالایی برای ماندن در کورس خواهند داشت و رفسنجانی‌ها علاوه بر مباحثی همچون بازی در مقابل استقلال می‌خواهند با امتیازگیری از این تیم جایگاه ششم خود را در جدول ارتقاء بخشند و با این برد در تهران شایستگی‌های خود را هم به اثبات برسانند. از طرفی شاگردان ربیعی بدنبال حفظ و ارتقاء آمار جالب خود در این فصل هم هستند آنها در فاز حمله در کنار آلومینیوم اراک و نفت آبادان با هفت گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را تا اینجا در اختیار دارند و بدتر از همه اینکه در سیزده بازی اخیر این تیم مهاجمان مس رفسنجان تنها سیزده گل را به ثمر رسانده‌اند که این خود می‌تواند جزو نقاط مبهم این تیم در این لیگ باشد  اما برعکس خط حمله این تیم، خط دفاعی  یاران ربیعی است که در این سیزده هفته در بخش فاز دفاعی و مشخصا خط دفاعی موفق ظاهر شده‌اند و تنها چهار گل از حریفان دریافت کرده‌اند که در جای خود رکورد بسیار جالبی به نظر می‌رسد که رتبه ششم جدول تا اینجای فصل را قطعا  رفسنجانی‌ها مرهون صلابت خط دفاعی خود هستند.

از طرفی در این بازی استقلالی‌ها هم علاوه بر بحث صدر جدول و رقابت با دیگر مدعیان در دو بازی اخیر خود بعد از تعطیلات در امر گلزنی موفق ظاهر شده‌اند می‌خواهند با گل زدن به بهترین خط دفاعی این فصل روند مناسب خود را ادامه دهند که این موضوع به خودی خود بر حساسیت‌های این بازی می‌افزاید. استقلالی‌ها با سیزده بازی و کسب بیست و شش امتیاز هم امتیاز با پرسپولیس و با تفاضل گل در رتبه دوم جدول هستند و سخت به دنبال سه امتیاز بازی، به خصوص که این بازی یک روز زودتر از بازی پرسپولیس برگزار خواهد شد و استقلالی‌ها تمایل دارند حتی بصورت موقت هم شده در صدر جدول بایستند. مس رفسنجان هم با سیزده بازی و هجده امتیاز مکان ششم جدول را در اختیار دارد. باید منتظر نشست و دید که شاگردان ربیعی که خیلی سخت گل می‌خورند و در پنج بازی خود تنها دو گل آن هم در دربی کرمان به مس کرمان زده‌اند در این بازی باز هم به رکوردهای مساوی خود ادامه می‌دهند یا شرایط برای این تیم به گونه دیگری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ا.ک

کد خبر 2508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =